Gjest MikeWaters Skrevet 27. mai 2010 #21 Skrevet 27. mai 2010 Godt å høre, men hva mener du? Hva mener jeg om hva?
Facepainter Skrevet 27. mai 2010 #22 Skrevet 27. mai 2010 Hvor finner en disse gutta? Det kunne aldri fallt meg inn å hoppe til køys med hverken en kvinne (eller mann) jeg ikke kjente utrolig godt uten kondom (da snakker vi forholdgodt). Jeg har flere ganger hatt sex på første date/ONS uten kondom. Du finner meg på helt vanlige steder. Jeg vet det er uansvarlig, og jeg er ellers en ansvarlig og fin kar. Å ha sex med kondom er såpass kjipt at jeg foretrekker å onanere. Får ikke noe særlig angst eller stress av å tenke på det egentlig, heller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #23 Skrevet 27. mai 2010 Hadde sex med en, ONS, en gang uten kondom. Men det var et engangstilfelle. Jeg var drita full og husker lite, men det eneste jeg tenkte på da var at jeg ikke kunne bli gravid likevel. Kjønnssykdom var helt ut av hodet, så så lenge jeg var sikker på at jeg ikke kunne bli gravid så tenkte jeg ikke mer over det... Heldigvis gikk det bra, men ALDRI igjen!!!
Gutt87 Skrevet 27. mai 2010 #24 Skrevet 27. mai 2010 Tips på merker? Durex Avanti Ultima synes jeg er en bra kondom. Får kjøpt de på ebay for 120 kr (ved dollarkurs på 7) inkl frakt til Norge. Da er det 15 stykker i pakken og da blir ikke prisen så ille. Søk på non latex condom på ebay så finner man mye.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #25 Skrevet 27. mai 2010 Husker jeg møtte en fyr en gang for mange år siden, og vi hadde sex bak hushjørnet til venninna mi uten kondom, og det at vi hadde sex skulle visst være veldig hemmelig da, jeg måtte ikke si det til noen... Jaja, det var omtrent det første jeg sa til venninna mi.. LOL Uansett, når vi kom inn igjen så begynte vi å prate om kjønnssykdommer alle sammen så spurte han meg "tilfeldigvis". Ja, har du noen sykdommer da? Så jeg svarte: "ja jeg har alt, clamydia, hepatitt, aids osv".... Følte meg litt slem etterpå da, for han så plutselig veldig skremt ut....
Frk Snasen Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #26 Skrevet 27. mai 2010 Hva mener jeg om hva? Om hvor jeg finner dem.
Frk Snasen Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #27 Skrevet 27. mai 2010 Husker jeg møtte en fyr en gang for mange år siden, og vi hadde sex bak hushjørnet til venninna mi uten kondom, og det at vi hadde sex skulle visst være veldig hemmelig da, jeg måtte ikke si det til noen... Jaja, det var omtrent det første jeg sa til venninna mi.. LOL Uansett, når vi kom inn igjen så begynte vi å prate om kjønnssykdommer alle sammen så spurte han meg "tilfeldigvis". Ja, har du noen sykdommer da? Så jeg svarte: "ja jeg har alt, clamydia, hepatitt, aids osv".... Følte meg litt slem etterpå da, for han så plutselig veldig skremt ut.... En eks av meg køddet med at han plutselig fikk hiv. Trodde jeg skulle spy jeg, men så "bare kødda" han da. Ja, ja, holdt på å svime av.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #28 Skrevet 27. mai 2010 Pr dags dato vet jeg bare om en som faktisk får den panikken, etter et par-tre måneder. Til og med når han har brukt kondom, og han har sett at jeg har tatt p-pilla morgenen etter. Og den med kjønnssykdommer kommer nok jeg til å nevne hver gang noen ikke vil bruke kondom, heretter. Herpes er ikke noe jeg unner noen å bli smittet av.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #29 Skrevet 27. mai 2010 Jeg og er så heldig og har blitt smittet av herpes, heldigvis type 1 (kom via oralsex) så jeg har ikke lenger utbrudd, men hadde et helvete et halvt år (utbrudd etter utbrudd konstant), så selv om man bruker kondom er man ikke helt sikker, man må også unngå oralsex desverre.
Frk Snasen Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #30 Skrevet 27. mai 2010 Jeg og er så heldig og har blitt smittet av herpes, heldigvis type 1 (kom via oralsex) så jeg har ikke lenger utbrudd, men hadde et helvete et halvt år (utbrudd etter utbrudd konstant), så selv om man bruker kondom er man ikke helt sikker, man må også unngå oralsex desverre. Kjipe greier. Fint du er bedre. Kan man få herpes av å bruke andres lipgloss?
Rosalie Skrevet 27. mai 2010 #31 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har enda til gode å "møte" en fyr som nekter kondom. Og takk og pris for det! De aller, aller fleste har dratt frem selv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #32 Skrevet 27. mai 2010 Kjipe greier. Fint du er bedre. Kan man få herpes av å bruke andres lipgloss? Hvis du er max uheldig ja. Dersom den du låner av har utbrudd og du har en sprekk i leppa så bakterien kommer seg inn så kan du lett bli smittet ja. Men visste du, 80% av befolkningen er bærer av type 1 herpes, de har bare aldri utbrudd og er derfor "immun". Jeg er desverre av de resterende 20%. Så det er nok stor sannsynlighet for at du allerede er bærer av viruset, og da har du ikke noe å bekymre deg for. Herpes type 2, er den som bare går fra kjønnsorgan til kjønnsorgan. Her er det bare 20% av befolkningen som blir rammet (eller noe sånt). Dette er den verste typen å få nedentil da sannsynligheten for å få gjentatte utbrudd er mellom 80-90%. Ved type 1 (når man får det nedentil) er det bare 20-30% sjangse for å få det igjen. Så da vet dere det :D hehe
Gjest MikeWaters Skrevet 28. mai 2010 #33 Skrevet 28. mai 2010 Om hvor jeg finner dem. Ingen aning Du kan jo gå til innkjøp av kondomer selv, og ha i nattbordskuffen. Er litt ugreit for folk å gå med kondomer i lommeboka
Gjest MikeWaters Skrevet 28. mai 2010 #34 Skrevet 28. mai 2010 En eks av meg køddet med at han plutselig fikk hiv. Trodde jeg skulle spy jeg, men så "bare kødda" han da. Ja, ja, holdt på å svime av. Jeg liker galgenhumor så vel som den neste jeg, men visse ting kødder man ikke med!
Daiquiry Skrevet 28. mai 2010 #35 Skrevet 28. mai 2010 Ingen kondom = null sex, ferdig med den saken. Overhodet ikke noe å diskutere. Helt til jeg vet at vi begge er testet og blitt kjærester. Tar ingen sjanser, jeg er meget fruktbar og ønsker ikke å blir smittet av noe. Jeg lar heller vær å ha sex, rett og slett.
Frk Snasen Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #36 Skrevet 28. mai 2010 Hvis du er max uheldig ja. Dersom den du låner av har utbrudd og du har en sprekk i leppa så bakterien kommer seg inn så kan du lett bli smittet ja. Men visste du, 80% av befolkningen er bærer av type 1 herpes, de har bare aldri utbrudd og er derfor "immun". Jeg er desverre av de resterende 20%. Så det er nok stor sannsynlighet for at du allerede er bærer av viruset, og da har du ikke noe å bekymre deg for. Herpes type 2, er den som bare går fra kjønnsorgan til kjønnsorgan. Her er det bare 20% av befolkningen som blir rammet (eller noe sånt). Dette er den verste typen å få nedentil da sannsynligheten for å få gjentatte utbrudd er mellom 80-90%. Ved type 1 (når man får det nedentil) er det bare 20-30% sjangse for å få det igjen. Så da vet dere det :D hehe A-ha. Hva man ikke lærer... Da tror jeg jeg har herpes i leppa, og har fått det via lipgloss-bytting, for min venninne som ofte fikk sår i munnviken hun lånte en gang i tiden min lipgloss titt og ofte, og plutselig satt jeg der med "blyleppe" selv, men har sjeldent utbrudd da, og hvis jeg har det så er det ikke så stort. Mulig jeg har fått dette av munnsex, men jeg tviler siden det kom i denne perioden hvor hun var og lånte denne glossen, og jahmm... Virker som om type 1 er ganske vanlig ja. Ingen aning Du kan jo gå til innkjøp av kondomer selv, og ha i nattbordskuffen. Er litt ugreit for folk å gå med kondomer i lommeboka Ja, men jeg har kjøpt det nå, men tydelig at de jeg har kjøpt ikke er bra nok (jfr: anbefaling om en annen type i tråden her), men bedre enn ikke noe. Jeg liker galgenhumor så vel som den neste jeg, men visse ting kødder man ikke med! Hehe, men jeg gjorde det slutt den gang, pga det.
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. mai 2010 #37 Skrevet 28. mai 2010 Tror faktisk aldri jeg har møtt en fyr som helt av seg selv kommer på at kondom er lurt. Det er mulig jeg rett og slett bare er så uimotståelig at de ikke klarer å tenke, men jeg har mine tvil Aldri noen som har klaget når jeg har brakt det på bane da, og aldri opplevd at noen har nekta.
kristian82 Skrevet 28. mai 2010 #38 Skrevet 28. mai 2010 Jeg syns selvsagt sex uten kondom er best, og som singel vil jeg selvsagt ha meg litt, men jeg vil ikke risikere en sykdom (f.eks HIV, klamydia, herpes). For knappe to mnd siden datet jeg en fyr litt, og kort tid etter så ble selvsagt sex et tema der vi våknet opp bedugget en søndagsmorning på hans sofa. Jeg var kjempe tent og virkelig med på dette, men så tenker jeg i det han tar av seg det siste han har på kroppen: Hva vet jeg egentlig om han? Hva hvis han har for vane å dra til Brasil eller Thailand hvert år å ha ubeskyttet sex der nede hver sommer, eller hva hvis han har hatt seg med hele byen og er full av etellerannet? Jeg hadde ingen kondom med meg og han hadde ingen, så jeg kom opp med en dårlig unnskyldning for at sexen måtte bli fraværende. Ganske seksuelt frustrert selv, men slik var det bare. Det rare er at kondom virket overhode ikke som et tema for han. Så dumpet jeg innom en side hvor de sender ut gratis-kondomer. Jeg bestilte en pakke, og har nå noen i vesken min. Men så kommer følgende spørsmål relatert til tidligere erfaringer. Hvorfor er det så få som egentlig ikke vil bruke kondom? Som en annen bruker skrev i en annen tråd så gir menn ofte helt blaffen i om de kommer inni oss, til tross for at de vet vi verken går på p-pillen eller noe (ja skyt meg og da, som ble med på det, den gang). Hva foregår i hodet på en slik en? Får ikke menn sinnsykt "angst" dagen etter dette, mtp at jenta kan bli gravid? Tenker de ikke over konsekvensene mtp kjønnsykdommer? Og det å be gutten tre på seg en kondom, vel jeg finner det nesten litt vanskelig og be om, men selvsagt skal det gjennomføres, inntil jeg er bedre kjent med fyren.... Men allikevel syns jeg det er teit, leit (vel leit og leit), og syns det er dumt at så mange menn syns det er såå turn-off, og ikke enser tanken engang. Veldig veldig veldig mange menn (samme som kvinner) som er idioter på det området da. Er jo derfor vi topper europastatistikker på sykdommer, og Hiv og sånt faenskap jevnt og trutt øker i Norge. Sier vel litt om hvor crappy karen er, når han driter i kondom med deg (på Ons f.eks.) har han nok gitt f i kondom XX antall ganger tidligere med andre damer også. Er han en av disse luringene som ikke vet hva en lege er også, så ja, man kan skyte "gullfuglen" av å ha en halveis het natt med en sånn kar / dame.
Frk Snasen Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #39 Skrevet 28. mai 2010 Det er mulig jeg rett og slett bare er så uimotståelig at de ikke klarer å tenke, Selvsagt. :gjeiper:
Gutt87 Skrevet 29. mai 2010 #40 Skrevet 29. mai 2010 Ja, men jeg har kjøpt det nå, men tydelig at de jeg har kjøpt ikke er bra nok (jfr: anbefaling om en annen type i tråden her), men bedre enn ikke noe. Jeg mente ikke det at vanlige kondomer er ubrukelige da, var slettes ikke sånn ment. Jeg synes bare det er typer som er bedre enn den vanlige latex kondomen Når det kommer til smaken var det mer myntet på det at det er litt bedre å suge når man slipper latex smaken i munnen, men det er mest for din egen del :gjeiper: Som du sier, bedre enn ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå