Gjest Huffsa Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Det var mange som ville ta livet av seg og de skulle kjøre en buss(?) langt et sted for å ta livet av seg på en plass. Det skjedde vist mye morsomme ting på veien, noen hoppet av på vei dit, og tror det bare var en som tok livet av seg. Det skjedde i england tror jeg. Noen som vet hvem bok det er? Jeg har bare blitt fortalt om den for et års tid siden, så..
Kråkesaks Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Ikke hørt om en historie med en buss, men Nick Hornby skriver om samme tema i Fritt Fall.
Gjest Huffsa Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Ikke hørt om en historie med en buss, men Nick Hornby skriver om samme tema i Fritt Fall. Syntes å huske at vedkommende sa det, for det var noe med at de reiste langt for å ta livet av seg.. Men kanskje jeg husker feil..
Kråkesaks Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Det er mulig det finnes flere bøker om det samme teamaet. Jeg likte i hvert fall Fritt Fall veldig godt, så den kan anbefales.
Gjest navnelapp Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 (endret) Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna! Hysterisk morsom! Bussturen gjekk rundt i Finland, og eg meiner å huske dei var innom Norge og. Hadde dei ikkje tenkt å køyre utfor Nordkapplatået? Ei stund sidan eg las den no. Alt den mannen har skrive er utruleg morsomt. Endret 27. mai 2010 av Alt godt
Miss Puddel Skrevet 4. juni 2010 #6 Skrevet 4. juni 2010 Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna! Hysterisk morsom! Bussturen gjekk rundt i Finland, og eg meiner å huske dei var innom Norge og. Hadde dei ikkje tenkt å køyre utfor Nordkapplatået? Ei stund sidan eg las den no. Alt den mannen har skrive er utruleg morsomt. JAAAAAA! hysterisk festelig!
Fanteria Skrevet 4. juni 2010 #7 Skrevet 4. juni 2010 Ser tittelen allerede er nevnt. Men må alikevell bare si at jeg syns det var en bra bok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå