Gå til innhold

Kutte kraftig ned på karbohydrater

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Jeg er ganske elendig på dette her, så jeg stiller spørsmålene mine her, og håper noen kan svare.

I en prosess for å få en bedre helse har jeg i en periode på 3 uker kuttet ut mye av karbohydratene (brød, pasta, potet (er kanskje stivelse da)).

Jeg har merket at formen har vært mye bedre, oppblåstheten er tilnærmet borte, og jeg får ikke vondt i magen uansett hva jeg spiser lenger...

Så, i det siste har jeg fått flere kviser, og lurer på om det kan ha med meieriproduktene jeg spiser å gjøre, og da funderer jeg på om jeg bør kutte ut disse (spiser veldig lite av det egentlig).

Jeg har tenkt på om jeg skal følge en LCHF-diett, men da er jeg redd for å sprekke og spise en sjokolade, for eksempel, og da legger man plutselig på seg flere kg, om jeg har forstått det rett?

Så her er spørsmålet mitt: om jeg spiser veldig lite karbohydrater, og lite meieriprodukter, og heller baserer kostholdet på kjøtt og grønt, hvilke mangler er det jeg kan få kostholdsmessig da?

Jeg blir takknemlig for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan lese mye her.

Gikk på lavkarbo-diett en stund i fjor. Men ble veldig lei... Nå spiser jeg både pasta og ris igjen. Men har kuttet ut brød. Fant ut at det var hvetemel og brød som gjorde meg oppblåst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...