Kikimora Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Hva tenker dere om den nye trenden: http://www.kk.no/832690/her-er-vaarens-landeplage Jeg begynner å tenke at det er kanskje ikke så verst hvis passer sammen med sko og klær. Og kanskje det passer aldri?
Nuith Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Vurderer sterkt å kaste meg på denne trenden, da jeg har noen utrolig søte høyhælte svarte sko (ikke typiske sandaler riktignok) som er litt for stive å gå med uten sokker/strømpebukse inni... Stylet riktig ser det søtt ut, men kan vel lett se grusomt ut også. Og synes at du MÅ ha rimelig høye hæler med denne trenden, for å ikke se helt "tysk turist" ut.
Shinana Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Blir sikkert vant med dette også, men akkurat nå har jeg ikke helt sansen. Det må jeg bare innrømme.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Rart at folk må vite om det er trend før de våger å ta spranget. Er det ikke mulig å finne ut om man liker en ting selv, og så gå for det uten at noen har gitt klarsignal først? Makan til saueflokkmentalitet.
sofie777 Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Sånne lekre sokker på damer kan være veldig pent når det er gjort riktig. Men 5-pk sokker og tennissokker i sportssandaler er absolutt ikke lekkert, verken på damer eller herrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå