Pusemamma Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Er det noen her som har hatt katt i flere år for så og plutselig bli allergisk? Jeg har hatt katt i over 6 år nå, men tror jeg har begynt å bli allergisk. Fikk først øyebetennelse som jeg behandler med dråper. Klør hvertfall. Ble bedre men er begynt og komme tilbake, nå er jeg tett i nesen i tillegg men føler ikke jeg er forkjøla. Fikk også masse utslett i ansiktet. Flere heller mot at dette er allergi. Men kan ikke skjønne i så fall at det skulle komme nå etter 6 år. Noen som har erfaring med dette eller kanskje det bare er en uskyldig øyevirus?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Høres ut som meg det der... Anbefaler deg å ta en allergitest hos legen, så kanskje du får svar på hva du er allergsk mot. Tok selv den prøva i dag etter å hatt røde øyne/øyebetennelse siden februar/mars.
Pusemamma Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2010 Det var ikke allergi, men et virus. Ble sååå glad da jeg slapp og finne nytt hjem til kattene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå