Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2010 #21 Del Skrevet 29. mai 2010 Som singel kan en ha opplevd den store kjærligheten, men det er jo hevet over en hver tvil at single lever uten i øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. mai 2010 #22 Del Skrevet 29. mai 2010 Meeen, nå har jeg en tendens til å gi guttene litt for mye tid, i håp om at frosken skal bli en prins *sukk* Av og til kan det føles som om man driver froskeoppdrett... De fleste frosker er og forblir frosker . Som singel kan en ha opplevd den store kjærligheten, men det er jo hevet over en hver tvil at single lever uten i øyeblikket. Så enig, så enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karry Skrevet 29. mai 2010 #23 Del Skrevet 29. mai 2010 Som singel kan en ha opplevd den store kjærligheten, men det er jo hevet over en hver tvil at single lever uten i øyeblikket. Du kan jo få sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 29. mai 2010 #24 Del Skrevet 29. mai 2010 Nettdating fra en brutal_mann sitt perspektiv. >Først skal en ta henne med storm i løpet av første melding. Har en ikke tatt henne med storm der og da så er det over og ut. har en av uvisse grunner klart å ta henne med storm i første melding så er et møte (eller deijt om du vil) som står for tur. Da skal en som mann (ikke) spandere, en skal (ikke) prøve å kysse henne (selv) om daten gikk bra. En skal som mann (ikke) foreslå stedet å treffes,og en skal i alle fall (ikke) være den som foreslår å treffes igjen. Om en av merkelige grunner har klart å få til treff (eller dejt om du vil) nummer to så skal en som mann (ikke) sende melding dagen etter. Som mann skal en heller (ikke) ta kontakt først. Men om en allikevel (ikke) tar kontakt først så må en ta henne med storm igjen. Og en må defintivt (ikke) kysse henne på treff (eller dajt om du vil) to. Er det rart at det er flere pardannelser via jobb en via nettdating? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 29. mai 2010 #25 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Nettdating fra en brutal_mann sitt perspektiv. >Først skal en ta henne med storm i løpet av første melding. Har en ikke tatt henne med storm der og da så er det over og ut. har en av uvisse grunner klart å ta henne med storm i første melding så er et møte (eller deijt om du vil) som står for tur. Da skal en som mann (ikke) spandere, en skal (ikke) prøve å kysse henne (selv) om daten gikk bra. En skal som mann (ikke) foreslå stedet å treffes,og en skal i alle fall (ikke) være den som foreslår å treffes igjen. Om en av merkelige grunner har klart å få til treff (eller dejt om du vil) nummer to så skal en som mann (ikke) sende melding dagen etter. Som mann skal en heller (ikke) ta kontakt først. Men om en allikevel (ikke) tar kontakt først så må en ta henne med storm igjen. Og en må defintivt (ikke) kysse henne på treff (eller dajt om du vil) to. Er det rart at det er flere pardannelser via jobb en via nettdating? Overhodet ikke rart. Men som sagt før; jeg føler faktisk at det er noe mer i det tilfeldige møtet.. ihvertfall er det lettere. Nettdating bare setter folk inn i jobbintevju modus.. (har deaktivert profilen min der ) Endret 29. mai 2010 av Strenge Frk.Gerd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #26 Del Skrevet 31. mai 2010 Nettdating fra en brutal_mann sitt perspektiv. >Først skal en ta henne med storm i løpet av første melding. Har en ikke tatt henne med storm der og da så er det over og ut. Tror du kan ha misforstått litt....det er ute i det virkelige livet i en situasjon at mannen tar kvinnen med storm. Ikke i en e-post. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 31. mai 2010 #27 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg kan tenke meg at mye av det de sier bare er en forklaring ovenfor andre om hvorfor det ikke fungerte. De gangene jeg har fortalt(jeg har ikke egentlig vært på mange "dater"), har jeg ikke utdypt, men sagt ting som: "Han er så alvorlig" "Han eier ikke stil..." "Han hører på Avril Lavigne..." "Han brukte så sykt mye parfyme" "Synes du ikke han går for fort fram?" Sannheten er jo mye mer nyansert, og man merker jo fort at man ikke trives sammen med noen. Da jeg så møtte kjæresten min, tenkte jeg ikke over disse tingene i det hele tatt. Vi ble sammen etter to uker, altså gikk det rimelig fort, uten at det skremte meg. Han hører på musikk jeg ikke tåler i det hele tatt, bla. death metal. Han hadde parfyme som ikke var noe god. Det viste seg senere at han ikke likte den selv heller, men hadde fått den anbefalt, og ville lukte bra når vi var sammen. Jeg har bidratt mye til klesskapet hans det siste året. Han kjøper aldri nye ting, har gamle, slitte boksere, t-skjorter fra Narvesen og lignende. Alt dette kunne vært ting jeg la vekt på for å forklare andre at vi ikke passet sammen. Men helheten gjorde at alle disse tingene bare ble søte. Jeg synes ikke man skal gi opp for fort, men man må ikke holde ut for lenge heller. Merker man at det ikke fungerer, er det som regel noe i det. Alle eksemplene er forøvrig tatt fra virkelighete, også fyren som hørte på Avril... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 31. mai 2010 #28 Del Skrevet 31. mai 2010 Tror du kan ha misforstått litt....det er ute i det virkelige livet i en situasjon at mannen tar kvinnen med storm. Ikke i en e-post. Lest mange kvinnelige nettsjekkeprofiler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 31. mai 2010 #29 Del Skrevet 31. mai 2010 Og være singel er den mest fantastiske gave et menneske kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassiuss Skrevet 31. mai 2010 #30 Del Skrevet 31. mai 2010 Hva tenker dere om dette? Har dere også tenkt slik om evig single? Dere som ER single, hvor mye skal til for at dere dropper en date? Og er dette noe som gjelder kvinner i større grad enn menn? Jeg har ikke snakket så mye med single menn om dette, så jeg vet ikke. Jeg tror det er minst like mye en manne-ting det der. Forresten godt skrevet og bra reflektert. Selv er jeg singel, men har lært meg å gi damer en mulighet til å vise hvem de er. Iallefall de som "klorer" seg fast...Jeg må ofte ta meg i å slutte å tenke på alt jeg synes de gjør feil. Kresen på utseende har jeg alltid vært, men også alltid vært heldig med akkurat det. Flotte jenter alle jeg har vært sammen med, men jeg får liksom ikke tankene bort fra fremtiden når jeg er på date. Hvordan ville hun vært i en mer representativ situasjon når hun ikke kan spise med munnen lukket? Har hun så flat rumpe som det ser ut som i den buksa? Er hun i det hele tatt fornøyd med noen som helst i livet sitt? Såå interessert i barn fort ja.....hva med datteren min? blir hun en god stemor? Det er ikke bare kvinner som tenker sånn. Vel, nå tenker ikke jeg slik heller på første date. Ikke andre heller dersom det ikke ble noe på meg den første daten :D Men sånn etterhvert så kommer slike tanker. Og det er egentlig ikke noe bedre enn de kvinnene du beskriver; jeg glemmer rett og slett at mennesker er utstyrt med evnen til å lære, tilpasse seg, samt at jeg kan gjøre dem både usikre og nervøse. Og kanskje bør de være akkurat som de er, og jeg må slutte å innbille meg at de skal være skapt i mitt bilde? Ikke lett det der. Jeg har en kompis på 40 som er en av de få menn damer faktisk fysisk snur seg etter, enten de er sammen med typen sin eller ikke. Og han har faktisk ikke hatt et eneste seriøst forhold i hele sitt liv. Han er aldri fornøyd. Flere andre jeg kjenner tenderer mot det samme, selv om det ikke er i samme grad. Kanskje er det samfunnet? Kanskje savner vi noe så sterkt at det setter i gang noen fantasier om hva som skal være rett og riktig, og ikke minst hva vi IKKE skal finne oss i. Noen sa at i steden for å lete etter den rette, så skal man heller prøve å la den man fant bli den rette. Begynner nesten å tro på det snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciara* Skrevet 31. mai 2010 #31 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg vil si det kommer helt an på hva som er grunnen. Hvis fyren virker dødssjenert (noe som absolutt ikke passer for meg, hadde en ex som var så tafatt at jeg holdt på å irritere livet av meg), ser jeg liten grunn til å date videre. Jeg har ofte gått videre med gutter som jeg har merket det har vært "noe med" på 1.date, men som jeg føler har blitt satt tilbake av nervøsitet etc... Men det skal være en gnist der for at jeg gidder å fortsette. Hvis jeg tenker at "daten var grei nok, den" er jeg ikke interessert nok i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 31. mai 2010 #32 Del Skrevet 31. mai 2010 Tråden ryddet Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mai 2010 #33 Del Skrevet 31. mai 2010 *sukk* Av og til kan det føles som om man driver froskeoppdrett... De fleste frosker er og forblir frosker . Problemet er vel at rompetroll kan være nokså søte - helt til de blir til frosk ... <Blondie noterer seg froskeoppdrett ...> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #34 Del Skrevet 1. juni 2010 Nettdating bare setter folk inn i jobbintevju modus.. (har deaktivert profilen min der ) Ja, hvor trist er ikke det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 1. juni 2010 #35 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ja, hvor trist er ikke det?! At hun har deaktivert profilen sin? Endret 1. juni 2010 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. juni 2010 #36 Del Skrevet 1. juni 2010 Problemet er vel at rompetroll kan være nokså søte - helt til de blir til frosk ... <Blondie noterer seg froskeoppdrett ...> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 1. juni 2010 #37 Del Skrevet 1. juni 2010 Problemet er vel at rompetroll kan være nokså søte - helt til de blir til frosk ... <Blondie noterer seg froskeoppdrett ...> Hehe.. for ikke å nevne de som blir padder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå