Piper Skrevet 27. mai 2010 #21 Skrevet 27. mai 2010 Får han være med å bestemme din kjole? Om ikke, så må han få velge sitt eget antrekk. Om han får være med å bestemme din kjole, får dere komme til enighet i hva dere begge skal gå med. Kunne aldri falt meg inn å nekte en voksen mann å gå med det han ville på sin store dag, så lenge din kjole også er hvit.
Piper Skrevet 27. mai 2010 #22 Skrevet 27. mai 2010 Nei, nei og atter nei! Hvit dress burde være forbudt. Får han være med å bestemme hvordan din kjole skal se ut?
Gjest Iah Skrevet 27. mai 2010 #23 Skrevet 27. mai 2010 Fortell han ganske nøytralt at ein slik dress er dyr, han kjem i liten grad til å få brukt den igjen, og at den må rensast kvar gong han brukar den, fordi den fort blir skitten. Ein svart dress vil han kunne bruke igjen i andre bryllup osv... Og dette gjelder ikke brudekjolen? :klø: Tenkte det samme som deg Hinata. Dette var dårlige argumenter.
Furstina Skrevet 27. mai 2010 #24 Skrevet 27. mai 2010 Jag var på en vigsel/bröllop där brudgummen hade en vit dress och var väldigt stilig. Bruden hade faktiskt en svart klänning i kinesisk siden med brodyr. Otroligt fina var de. Det passade dem bägge två.
Piper Skrevet 27. mai 2010 #25 Skrevet 27. mai 2010 Joda, det gjer det sjølvsagt. Men ei brud i svart kjole (eller med eit praktisk forkle... ) er liksom ikkje like brudete. Mennesket er ikkje eit konsekvent vesen. ;-) Om kvinnen skal ah noe å si om mannens påkledning denne dagen, må mannen ha noe ås i om kvinnesn også. og ville du akseptert en svart brudekjole, om han mente at det var finest? De finnes, og de er veldig stilig. Så argumentet med at han må rense dressen for hver gang han skal bruke den, hadde ikek gått hjem hos meg. tenk om han bare vil bruke den akkurat denne dagen, som bruden gjør med brudekjolen sin. Skal ikek det aksepteres?
Olive Skrevet 27. mai 2010 #27 Skrevet 27. mai 2010 Får han være med å bestemme hvordan din kjole skal se ut? Nei, men så skal vi ha et tinghusbryllup uten noe styr. Poenget var hvertfall at hvite dresser er så usmakelig som man kan få det, og det er uforståelig for meg at noen i det hele tatt vil vurdere det. Men er fullstendig enig med deg i at mannen skal få velge seg akkurat det antrekket han vil på sin store dag. Så jeg tenker at om man har valgt seg en mann som syns hvite dresser er fint så får man bare lukke øynene.
Solros Skrevet 27. mai 2010 #28 Skrevet 27. mai 2010 Jeg synes hvit dress er kjempestilig, men det kommer selvsagt helt an på mannen som skal bære den. En blek, blond mann vil jo aldri bli så stilig som en mann med mørkere hud og hårfarge (og da mener jeg ikke f.eks spanjoler og afrikanere spesifikt) Jeg ville aldri ha nektet min sambo, men jeg ville definitivt ha sagt hva jeg syntes på en pen måte hvis jeg var helt uenig i hans valg på samme måte som jeg ville respektere hans mening om min kjole.
Nikit@ Skrevet 27. mai 2010 #29 Skrevet 27. mai 2010 Ja, mannen må jo selv få velge hva han føler for å gå i.
Gabriel84 Skrevet 27. mai 2010 #30 Skrevet 27. mai 2010 Jeg så et brudebilde for noen uker siden, han i hvit dress og hun i sort kjole, jeg vil faktisk påstå at det er et av de beste brudebildene jeg noen sinne har sett. Så ja hvit dress kan være stiligt!
leana Skrevet 30. mai 2010 #31 Skrevet 30. mai 2010 De tingene som mannen min faktisk har noen formening om når det gjelder bryllupet, ja, de får han stort sett igjennom. Det er hans dag også like mye som min, og han har all rett til å bestemme sitt eget antrekk. Alle dere som klager på at mannen er så lite engasjert (helt sikker folk i andre tråder, altså) hva når mannen faktisk VIL noe, helt bestemt? Jeg bryr meg fint lite om hva min mann vil ha, han er voksen nok til å bestemme det selv, jeg er ikke moren hans. Nydelig er han uansett... Tenk om han HATER brudekjolen min. Tipper det er derfra tradisjonen om at mannen ikke skal se bruden før hun kommer inn i kirken, stammer fra Ellers hadde han kanskje nektet meg å gå i den, fordi jeg var for bleik, eller et eller annet uflatterende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå