Gå til innhold

Hvit dress til mann?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

http://www.x17online.com/images/photo-sets/conv/ncannon070509_X17/ncannon070509_01-full.jpg

Min tilkommende mann vil gå i en lignende sånn dress på bryllupsdagen. Jeg er litt skeptisk merker jeg, hva med dere? SYnes noen av dere at den er fin? Jeg vet den er classy og sånt, men at vi begge blir hvite er jo kanskje litt så som så? Han vil ha den i en litt løsere variant sier han, han synes den på bildet er litt vel trang. Er usikker!

Innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel litt an på mannen, om den ville ha passet. Men sånn stort sett synes jeg ikke det er noe særlig fint med hvit dress.. Også på bryllupsdagen da, alt blir jo hvitt (hvis du skal være hvit brud da). Men dere matcher jo i det minste da :)

Skrevet

Jeg synes en slik dress kan bli riktig så pent. Og hvis bruden selv skal velge seg en brudekjole, så må vel nesten brudgommen også få lov til å velge hvilken dress han vil gå i?

Skrevet

Nei, nei og atter nei! Hvit dress burde være forbudt.

Skrevet (endret)

Enig med Tabris.. Mannen burde ha like stor rett til å bestemme klær som damen. Det er jo hans dag også.. ??

Forøvrig er hvite klær på (vanlige) menn er noe av det verste jeg vet. Men prinsippet er jo likt likevel!

Men dere kan jo prøve å bli enige om en løsning - gi og ta :)

Endret av gullhjerte
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kan være veldig fint i hagebryllup/sommerbryllup for eksempel. Men passer ikke helt hvis bryllupsantrekket er "mørk dress", det sier jo seg selv. Altså, det kommer helt an på hvor formelt bryllup dere skal ha.

Gjest Micka
Skrevet (endret)

Litt pimp-aktig. Men hvorfor ikke. Skal han ha hatten, også? Er jo en fordel med hvit dress dersom han plages med flass :briller:

Endret av Micka
Skrevet

syns det kunne være fint, hvis man har feks grå vest og kravat eller hva det heter, inni :) + et par omganger i solarium/stranda før festen, bleik mann i hvit dress høres ikke såååå flatterende ut

er generelt enig med dem som sier at mannen også bør få bestemme hva han vil ha på, men det er jo lett å si før jeg selv har sett hva min kommende ektemann velger ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Æsj, dette er noe av det mest smakløse jeg har sett! Mannen kan vel ikke være seriøs? Dette er så tacky og så harry at jeg holder på å spy av vemmelse!

Skrevet

La ham gå i hva han vil. Har du valgt en mann med den klessmaken så må du bare ta konsekvensen av det.

Skrevet

Uff, det der hadde jeg hatt problemer med.

I utgangspunktet mener jeg jo at også mannen må få bestemme selv hva han skal ha på seg, men hadde det der vært resultatet så vet jeg neimen ikke hva jeg hadde gjort.

Har han prøvd en slik dress? Jeg har sett et par menn i helt hvit dress og må si at det er svært få som kler det. Kanskje det holder at han får prøve det og sett hvordan han ser ut i en slik dress?

Skrevet

Huff, det er jo ikke akkurat pent.

Men, der er et men. Mannen må jo få bestemme selv! Det fikk min gjøre og han valgte da en helt plain svart dress, at jeg helst ville sett han i noe annet betydde ikke noe, så lenge han følte seg vel.

Skrevet

Mannen må jo selvfølgelig få bestemme selv på lik linje med bruden, men det er jo lov å fortelle hva man synes iallefall. Jeg ville ikke syntes at hvit dress var det ideelle akkurat...

Gjest navnelapp
Skrevet

Fortell han ganske nøytralt at ein slik dress er dyr, han kjem i liten grad til å få brukt den igjen, og at den må rensast kvar gong han brukar den, fordi den fort blir skitten. Ein svart dress vil han kunne bruke igjen i andre bryllup osv...

Gjest Emera
Skrevet

En voksen mann må da ha like stor rett til å velge bryllupsantrekk som bruden har.

Skrevet

Min kjære ville aldri kommet på å ønske seg hvit dress da, han påstår han klarer få flekker på klærne om de er for lyse før han kommer seg ut den dagen han har de på. (Sånn for å skissere at hvite klær ofte får flekker fort)

Rådet til Altgodt støttes forøvrig av meg.

Skrevet

Fortell han ganske nøytralt at ein slik dress er dyr, han kjem i liten grad til å få brukt den igjen, og at den må rensast kvar gong han brukar den, fordi den fort blir skitten. Ein svart dress vil han kunne bruke igjen i andre bryllup osv...

Og dette gjelder ikke brudekjolen? :klø:

Gjest navnelapp
Skrevet

Joda, det gjer det sjølvsagt. Men ei brud i svart kjole (eller med eit praktisk forkle... :lol:) er liksom ikkje like brudete. Mennesket er ikkje eit konsekvent vesen. ;-)

Skrevet

Det må han da selvfølgelig få velge selv. Du velger da vel brudekjolen din selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...