Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Hodebunnen til samboeren min er ekstremt følsom, virker det som. Han bruker min sjampo, en fra Vichy som er beregnet på følsom hodebunn (slik jeg har), men likevel flasser han i digre flak, klør, og det svir. Vet noen om produkter som kan hjelpe?
tinywiny Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Kerastase har denne sjampoen som skal være veldig bra for tørr hodebunn. Frisøren min anbefalte den til meg siden jeg har svært tørr hodebunn og mye flass, men jeg hadde allerede kjøpt en Redken shampo, men jeg skal prøve den neste gang!
Quirky Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Jeg er ute etter det samme, kjæresten min har også veldig følsom hodebunn, og er plaget med kløe og flass, og jeg må selv være forsiktig, siden også min hodebunn er sensitiv- dog ikke fullt så sensitiv som kjærestens. Har snust litt på produktene fra Johhn Masters Organics, de har flere sjampoer som skal være snille mot hodebunnen, spesielt denne:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå