Bride Skrevet 21. september 2003 #1 Del Skrevet 21. september 2003 *Marte* holder på å lag til messetreff; veldig koslig av henne,syns jeg. Dere finner det her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=45971 Det hadde vært kjemppegøy om det ble en stor grup som kunne trefes!!!!! Bride'en ( på en dårlig søndagsmoren,språkelig sett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 22. september 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 22. september 2003 Noen har sent meg en personnli mail om dette, men jeg klarte å slete den - uff, det var ike mening! Send den gjerne igjenn! Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 26. september 2003 #3 Del Skrevet 26. september 2003 Får denne litt lenger opp jeg. Det er imorgen alt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 26. september 2003 #4 Del Skrevet 26. september 2003 BRIDE:Adresse er mynt gaten 3 Det årlige storsalg på brudekjoler! Atter en gang er det tid for storsalg på brudekjoler! I år vil salget finne sted i ærverdige Oslo Millitære Samfund. Lørdag den 27.september klokken 09.00 – 18.00 Vi tar sjansen på å si at årets utvalg er særdeles bra! Vi vil ha både nye og brukte kjoler for salg ( NB!! ikke tidligere ”leie-kjoler” ! ) Her finner man uttallige fantastiske kjoler og tilbehør til svært gode priser! Blant kjolemerkene, nevner vi: Maggie Sottero, Lohrengel, Pronovias, St.Patrick, La Sposa, Stevies Gown, Demetrios, Sincerity, Benjamin Roberts, Linea Rafaelli, Mon Cheri, MaryLise, Romantica, Villais, Lilly, Sweetheart Gowns, Modeca, Anna Christina - og mange flere. Alle størrelser ( str. 34 – 56 ) Vi håper at årets utvalg av brudekjoler vil falle i smak, og gleder oss til å hjelpe Deg med å finne drømmekjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå