Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Jeg har for første gang lagt inn en bestilling hos Ellos, og skjønner ikke helt hvordan de opererer. Noen erfarne som kan gi meg noen tips? Jeg fikk ingen bekreftelse via e-post slik jeg er vant med fra andre sider etter å ha lagt inn bestillinge (for 2-3 dager siden). Gikk derfor inn for å dobbeltsjekke at bestillingen faktisk var registrert, og under "Mine bestillinger" finner jeg at bestillingen er mottatt. En av tingene jeg bestilte står det "Slutt" på under "Leveringstatus", mens på de andre tingene står det 7-9 dager. Beløpet jakken koster er trukket fra, så det virker som at jeg ikke får jakken. Når jeg søker opp jakken så er det likevel fortsatt til salgs til samme pris, og tilsynelatende har de også min størrelse fortsatt. Noen som har vært borti lignende?
monkey Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 hei har bestilt en del ganger med ellos ja,ganske fornøyd egentlig. det som kan ha skjedd med jakken din er at de har glemt å oppdatere på hjemmesiden, men det er tross alt lagerstatusen som skal stemme,så den er nok utsolgt. ang kvittering per epost vil komme sånn ca 1dag etter bestillingen og en til når de har sendt pakken og den er på vei til deg. hvis du har bestilt vanig post (ikke kjøre hjem), da vil det trolig ta 8-9dager tenker jeg. lykke til
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Ok. Takk for raskt svar. Tror jeg får ringe dem. Jeg la egentlig inn bestillingen fordi jeg ville ha den aktuelle jakken, og ellers er det kun et par singleter og sånn som jeg egentlig ikke gidder å betale 49,- i porto for å få. Er jeg heldig kan jeg få kansellert bestillingen hvis jeg ringer dem. Noe jeg egentlig ikke synes er urimelig siden det er de som har feil på sin side (som fortsatt ikke er rettet opp i og med at jakken fortsatt ligger ute for salg).
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Et lite tips - om noen produkter er "slutt" vil dette komme fram i kassen før du bekrefter bestillingen din. Dobbeltsjekk dette før du godkjenner!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Tja, nå husker jeg jo ikke hva som sto når jeg la inn bestillingen og bekreftelse har jeg ikke fått slik at jeg kan dobbeltsjekke det der, men laget nå nettopp en falsk bestilling på den samme jakken (samme størrelse som sist) og fulgte bestillingen helt til siste steg, og der kom det opp 7-9 dager, og ikke slutt. Er du sikker på at slutt skulle ha stått der hele tiden?
Solsikke84 Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Obs obs, transportstreik i disse dager... jeg bestilte en pakke før streiken startet 15 mai og forventet levering var 20.. har ikke kommet noe og jeg har ikke hørt noe. Men regner med det er transportstreiken som hemmer dem, for jeg har aldri hatt problemer før. Er egentlig kanskje fornøyd, til og med når jeg må bytte eller klage på noe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #7 Skrevet 27. mai 2010 Tja, nå husker jeg jo ikke hva som sto når jeg la inn bestillingen og bekreftelse har jeg ikke fått slik at jeg kan dobbeltsjekke det der, men laget nå nettopp en falsk bestilling på den samme jakken (samme størrelse som sist) og fulgte bestillingen helt til siste steg, og der kom det opp 7-9 dager, og ikke slutt. Er du sikker på at slutt skulle ha stått der hele tiden? Det har alltid gjort det hos meg iallefall... Men jeg har også opplevd at jeg har gått inn og sjekket samme plagg noen dager senere, og da er den ikke slutt. Forklaringen jeg fikk en gang jeg sjekket, var at andre kunder hadde slettet bestillingen sin/returnert varen etc. Ang. bekreftelsesmail - denne har jeg alltid mottatt i løpet av kort tid. Av en eller annen grunn har jeg en tendens til å legge inn bestilling sent om kvelden, når jeg sjekker mail neste morgen så ligger den og venter...
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 Obs obs, transportstreik i disse dager... jeg bestilte en pakke før streiken startet 15 mai og forventet levering var 20.. har ikke kommet noe og jeg har ikke hørt noe. Men regner med det er transportstreiken som hemmer dem, for jeg har aldri hatt problemer før. Er egentlig kanskje fornøyd, til og med når jeg må bytte eller klage på noe. Jeg bestilte i helgen, fikk mail at pakken var sent i går - forventet levering i morgen. I følge sporingsnr ligger den nå i Oslo (jeg bor på Hamar), så vi får se
Gjest Blubberella Skrevet 27. mai 2010 #9 Skrevet 27. mai 2010 Ok. Takk for raskt svar. Tror jeg får ringe dem. Jeg la egentlig inn bestillingen fordi jeg ville ha den aktuelle jakken, og ellers er det kun et par singleter og sånn som jeg egentlig ikke gidder å betale 49,- i porto for å få. Er jeg heldig kan jeg få kansellert bestillingen hvis jeg ringer dem. Noe jeg egentlig ikke synes er urimelig siden det er de som har feil på sin side (som fortsatt ikke er rettet opp i og med at jakken fortsatt ligger ute for salg). På "mine sider" kan du hente opp bestillingen din og slette den, så lenge pakken ikke har blitt sendt (må gjøres før 18.30, hvis ikke er bestillingene utilgjengelige). Jeg har bestilt masse fra Ellos og er storfornøyd. Grei leveringstid, enkel returordning og god service.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå