Neshorn Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 Den såkalte jumpsuiten er tilbake i motebildet og jeg ser at de aller fleste kjedebutikkene har fått den inn for sommeren. Den korte shortsvarianten kalles playsuit visstnok. Kjøpte meg en hvit med svarte prikker i tynt stoff i dag på H&M. Kun 99 kr! Klarer ikke bestemme meg om jeg syns den er fin eller stygg. Tenker et belte i livet for å dele den opp litt. Rompa ser litt rar ut i den, litt lang liksom:p Har noen her jump/play-suit? Din mening? Tips til tilbehør. Tenker kanskje høye hæler kan gjøre den stilig, eller blir det helt feil:s *må teste*
Gjest hogwash Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Rompa ser litt rar ut i den, litt lang liksom:p Det kan vi ikke ha noe av! Sånn litt mer seriøst så er de hakket bedre enn one-piece, men synes ikke de er flatterende eller pene.
PecanPie Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Venninnen min har playsuiten du snakker om, og jeg syns den var svært lite flatterende. Den var generelt stor og posete, og så ikke bra ut, selv om hun brukte belte i livet. Playsuit/jumpsuit kan se kult ut om den sitter riktig. Selv bruker jeg det ikke, fordi jeg ikke har kropp til det.
*Numi* Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Synes begge to kan være fine. Men det kommer helt an på personen som har den på, og hvilket snitt den har. Det finnes mye fælt også... Kjøpte Cubus sin rutete playsuit her om dagen, og den satt veldig fint! Samboeren syntes også den var kledelig. Tenkte å bruke den i morgen på avslutningsfest.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Det er noe merkelig med å kalle et voksenplagg playsuit... Personlig synes jeg det er et rart antrekk helt uavhengig av hvem som har den på. Og det må da være upraktisk (mtp dobesøk f.eks.)? :klø:
lilla91 Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Det er noe merkelig med å kalle et voksenplagg playsuit... Personlig synes jeg det er et rart antrekk helt uavhengig av hvem som har den på. Og det må da være upraktisk (mtp dobesøk f.eks.)? :klø: Oi, det har jeg faktisk aldri tenkt på, men det er jo sant! Men jeg har sett en playsuit som er fin, den er hvit og uten stropper, kan knytes øverst. Noen som vet hvor de selger de der?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 5. juni 2010 #7 Skrevet 5. juni 2010 Synes noen av dem er kule. Hvit med svarte prikker høres retro og kult ut.
Gjest scorpius Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Hmmmm... er ikke så veldig fan av den, men den er iallfall bedre enn one-piece (som er utrolig harry, synes jeg).
Gjest Micka Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har en svart en i silke, uten stropper, som jeg kjøpte for et par år siden. Syns den er elegant, jeg
Dancingqueen Skrevet 12. juni 2010 #10 Skrevet 12. juni 2010 Tror det er veldig avhengig av hva man bruker til av accessories, sko, veske, jakke, etc. Har selv en som er kort, og en som er lang, og jeg synes de blir veldig kule med de rette elementene.
Frk Snasen Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Hot, for oss som ikke har rumper som låvedører. Noe de færreste ikke har.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 Jeg synes de er fine. Fint for oss korte jenter, som vil se høyre ut.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 Hot, for oss som ikke har rumper som låvedører. Noe de færreste ikke har. Åh ja du må være deilig du.
sophiaM Skrevet 12. juli 2010 #14 Skrevet 12. juli 2010 (endret) Playsuit er utrolig fint og sommerlig, men har ikke noe til overs for de lange.. Ser bare rart ut. Egentlig passer de korte playsuitene helst til jenter med lange og slanke ben, det har veldig mye å si på kroppsfasongen til den personen som går med det. De fineste draktene er de sommerlige med blomsterprint eller fine farger. Disse er kjempefine og sommerlige Og casual og enkle som denne er fint nå i sommer. Jeansstoff er veldig hot for tiden, og modellen på bildet hadde matchende tilbehør. Sko som er finest til jumpsuit er wedges, peep toe heels, ulike sandaler : 1 2 Passer også til flip flops for en dag på stranden etc Endret 12. juli 2010 av sophiaM
Gjest Serena Skrevet 14. juli 2010 #15 Skrevet 14. juli 2010 Elsker playsuit. Men jumpsuiten ser fæl ut på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå