Gjest kkk Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Gutt 1: * Hatt god kontakt i et års tid * Fant ut at han hadde dame, så jeg droppet å svare på meldinger * Vi fikk kontakt igjen, de gjorde det slutt på samme tid (etter 3år) * Vi klaffet helt, og hadde et par veldig fine månder sammen (bodde den gang 2 timer unna hverandre) * han hadde mye å tenke på. Savnet eksen. De ble etter hvert enige om "å starte på nytt" * følelsene mine ble bare sterkere når jeg ikke kunne få han * Vi hadde ikke kontakt på 3 månder * Sendt meldinger nesten daglig de siste 3-4 måndene nå * Møttes på byen noen ganger, noe som har endt med hyggelige samtaler og desverre sex (ja, jeg vet det er slemt!) * Jeg vet begge angrer på de siste gangene med sex, men samtidig tenker begge på hverandre og er glad i hverandre. * Jeg har aldri hatt så sterke følelser som jeg har/hadde for han for noen andre * han er sjalu fordi en kompis av han har sendt meg et par meldinger (helt uskyldige) * Var med hverandre i 2,5 time edrue her om dagen, KUN snakket. Jeg fant i grunn ut at det er på tide å glemme han nå, men det forvirrer meg at han mimrer så over hva vi hadde. Gutt 2: * Kjenner han ikke, men har en del felles bekjente * Jeg vet han er en omtenksom og god gutt, han er veldig kjekk også * Han har begynt å sende meg meldinger * Vi har avtalt å være med hverandre og se en film eller noe snart. Samtidig som at jeg både liker og blir litt skremt av at han ønsker å sove med meg. Roting er over hode ikke aktuelt før jeg har blitt litt bedre kjent med han. * Venninnene mine mener jeg burde gi han en sjanse * Ca et år siden han hadde kjæreste (de var sammen lenge) Så er problemet det: Jeg er så forvirret. Jeg aner ikke hva jeg vil. Innerst inne ønsker jeg jo at det kunne ha blitt meg og gutt 1. Men "en gang utro, alltid utro"? Og han har tross alt kjæreste! Det føles bare litt vanskelig å gi helt slipp... Og jeg føler jeg trenger litt tid på det, samtidig som at jeg ikke vil sjansen for gutt 2 forsvinne! Tenk om jeg kunne ha fått det fint med han, noe jeg faktisk tror. Jeg vil ikke ende i situasjonen å "holde på" med begge to. Jeg vil ikke såre noen, eller bli det selv. Og nå til helgen vil begge to møte meg ute på byen, og det på samme utested. Jeg kan jo ikke overse noen av dem! Fullt klar over at det kan høres ut som et luksusproblem, men det er et dilemma for meg... Har dere noen råd til meg? Hva bør jeg gå for? Og hvordan takler jeg at begge kommer til å være på samme sted og ville snakke med meg der til helgen? :/
Dyregod Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Gutt 1: * Hatt god kontakt i et års tid * Fant ut at han hadde dame, så jeg droppet å svare på meldinger * Vi fikk kontakt igjen, de gjorde det slutt på samme tid (etter 3år) * Vi klaffet helt, og hadde et par veldig fine månder sammen (bodde den gang 2 timer unna hverandre) * han hadde mye å tenke på. Savnet eksen. De ble etter hvert enige om "å starte på nytt" * følelsene mine ble bare sterkere når jeg ikke kunne få han * Vi hadde ikke kontakt på 3 månder * Sendt meldinger nesten daglig de siste 3-4 måndene nå * Møttes på byen noen ganger, noe som har endt med hyggelige samtaler og desverre sex (ja, jeg vet det er slemt!) * Jeg vet begge angrer på de siste gangene med sex, men samtidig tenker begge på hverandre og er glad i hverandre. * Jeg har aldri hatt så sterke følelser som jeg har/hadde for han for noen andre * han er sjalu fordi en kompis av han har sendt meg et par meldinger (helt uskyldige) * Var med hverandre i 2,5 time edrue her om dagen, KUN snakket. Jeg fant i grunn ut at det er på tide å glemme han nå, men det forvirrer meg at han mimrer så over hva vi hadde. Gutt 2: * Kjenner han ikke, men har en del felles bekjente * Jeg vet han er en omtenksom og god gutt, han er veldig kjekk også * Han har begynt å sende meg meldinger * Vi har avtalt å være med hverandre og se en film eller noe snart. Samtidig som at jeg både liker og blir litt skremt av at han ønsker å sove med meg. Roting er over hode ikke aktuelt før jeg har blitt litt bedre kjent med han. * Venninnene mine mener jeg burde gi han en sjanse * Ca et år siden han hadde kjæreste (de var sammen lenge) Så er problemet det: Jeg er så forvirret. Jeg aner ikke hva jeg vil. Innerst inne ønsker jeg jo at det kunne ha blitt meg og gutt 1. Men "en gang utro, alltid utro"? Og han har tross alt kjæreste! Det føles bare litt vanskelig å gi helt slipp... Og jeg føler jeg trenger litt tid på det, samtidig som at jeg ikke vil sjansen for gutt 2 forsvinne! Tenk om jeg kunne ha fått det fint med han, noe jeg faktisk tror. Jeg vil ikke ende i situasjonen å "holde på" med begge to. Jeg vil ikke såre noen, eller bli det selv. Og nå til helgen vil begge to møte meg ute på byen, og det på samme utested. Jeg kan jo ikke overse noen av dem! Fullt klar over at det kan høres ut som et luksusproblem, men det er et dilemma for meg... Har dere noen råd til meg? Hva bør jeg gå for? Og hvordan takler jeg at begge kommer til å være på samme sted og ville snakke med meg der til helgen? :/ Jeg syns egentlig du burde droppe begge og komme over gutt 1 helt først. Tenkt deg hva han gjør med sin dame nå. Tror du virkelig han hadde oppført seg annerledes med deg? Ikke bli naiv nå, så slipper du å bli såret! Jeg har brent meg flere ganger på å gå for gutter som det er noe "galt" med. Har blitt tiltrukket av gutter som det er litt vanskelig å ha med å gjøre av en eller annen grunn. Slik er det nok med flere jenter. Men det er bare hjernen som tuller med deg, det er ikke slik du vil ende opp, som dama til gutt nr 1? Hadde du ikke hatt følelser for gutt nr 1 ville jeg sagt at du bør gå for gutt nr 2. Men det virker som du kanskje bare vil ha kontakt med han så du ikke blir alene om det skjærer seg med nr 1? Tro meg, jeg kjenner det igjen. Men det er ikke riktig å bruke han som trøsteklut om du ikke virkelig er interessert. Men om du vil satse på en av dem så prøv å møte gutt nr 2, og dropp nr 1 HELT. Vet det er vanskelig, men du kommer helt sikkert til å bli enda mer såret senere, så bedre å gjøre det slutt nå Og en ting til. De som går tilbake til eksene sine har lett for å gå frem og tilbake mange ganger. Så ville styrt unna det Lykke til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Jeg var nesten i en identisk situasjon for noen uker siden. Datet 2 stk på en gang (ikke sex, men møtte dem) og begge ville møte meg på byen samme kveld osv, så jeg måtte velge. Dobbeltspill er fy-fy. Mine var også litt som dine, han ene var snill og god, mens han andre var skikkelig kjekk og nokså opptatt (fikk player-vibber med en gang jeg så han!) Jeg tok gutten tilsvarende din gutt nr 2 Like etter valget mitt møtte jeg en nær venn av "min gutt nr 1" som advarte meg mot han. Han var notorisk utro mot alle tidligere damer og jeg burde ikke satse på han for alt i verden! Jeg er så glad jeg ikke valgte han, men han andre. Er nå, noen uker senere lykkelig over at jeg valgte det rette:D Jeg ville uansett ikke valgt gutt nr 1! Utro, sjalu osv; det lyser problemer og svik! Velg enten nr. 2 eller ingen. Og; jeg føler med deg! Det høres ut som et luksusproblem, men det er ganske vanskelig å være i en sånn situasjon. Sammenligne dem, finne ut hvem man vil ha osv. Også vil man ikke såre noen:( Lykke til og fortell gjerne hvem du ender opp med:)
Gjest kkk Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Tusen takk for svar Jeg burde kanskje drøye den litt med nr 2 uansett.. Men jeg føler bare at han kom på et litt upassende tidspunkt, for han er nok en jeg kan få det veldig bra. Om jeg skulle gått for nr.1, og han ville ha meg igjen, så hadde jeg jo aldri kunne klart å følt meg trygg på at han ikke ville ha gått tilbake til eksen eller vært utro med noen andre. Jeg ville jo da stillt meg selv i en situasjon som ikke er noe morsom å være i. Jeg vil gjerne bli bedre kjent med gutt nr2, men jeg vil bare ikke at det skal gå fort. Kjenner jeg trenger tid på å slippe noen ny inn på meg. Har opplevd en rekke svink når det gjelder kjærester og sånn, så har prøvd å holde meg borte fra det i snart et år. Må si jeg gruer meg til helgen. Skjønner ikke hvordan jeg skal få til å snakke med begge to, når jeg tenker at om gutt2 ser meg snakke lenge med gutt1, kommer han sikkert til å miste interessen for meg. Og hvis gutt 1 ser meg snakke lenge med gutt2, kommer han endten til å bli sjalu/sur eller mene at jeg overser han eller noe... Hva tror dere? Jeg har på en måte ikke gitt gutt2 så mange forhåpninger enda, men han gleder seg til å møte meg ute og sånn. Bare et kaos i hodet mitt jo!
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Men hallo gutt1 er jo ikke singel engang! hvordan kan du si at du skal velge da? Han er jo sammen med en annen selv om han er utro med deg! Ro ned litt da vetu.. kom deg på beina, og bruk tid på deg selv og ikke gutter for en stund.
Gjest kkk Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Men hallo gutt1 er jo ikke singel engang! hvordan kan du si at du skal velge da? Han er jo sammen med en annen selv om han er utro med deg! Ro ned litt da vetu.. kom deg på beina, og bruk tid på deg selv og ikke gutter for en stund. Nei, jeg velger jo ikke direkte han. Men valget går mer på å ikke blande meg med noen andre før jeg har avsluttet alt med han. Noe jeg i midlertid prøver å gjøre, men det er ikke så lett. Føler ikke jeg har brukt ordentlig tid på gutter på snart et år, det er akkurat derfor det kanskje hadde vært fint med en annen, enn å bli enda mer opphengt i gutt nr 1
Gjest kkk Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Da er kvelden over.. og den endte meg at jeg og gutt nr2 fikk veldig god kontakt, mens gutt 1 bel sur på meg. Han vurderte å satse på meg, at han han tenkte så mye på meg, at med tid så skal han nok klare å glemme meg, og at "vi ses kanskje en gang i løpet av sommeren". Jeg blir lei meg. Det er jo han jeg liker, og jeg vil ikke at han skal være sur på meg. På den andre siden så kanskje han fikk en liten vekker for hva som nå skjer? ååå, teit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå