Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Hei tenkte det er størst sjangse for at de som har erfaringer fra forumhest ser den her. Jeg ble medlem av forumhest fordi jeg skulle starte et emne og spørre om noe der. Jeg har registrert meg og meldt meg inn. Men når jeg logger meg inn på sida står det: Du kan ikke opprette nye tråder Du kan ikke svare på tråder Du kan ikke legge til vedlegg Du kan ikke endre dine innlegg Hvorfor står det det? Noen forslag?
superior Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Hvilket underforum skulle du starte emne i? Mulig enkelte forum er sperret for de uten et visst antall innlegg... Endret 26. mai 2010 av superior
Gjest Huffsa Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Noen forum krever at du skriver et inlegg i presantasjons-underemnet før du får tilatelse til å skrive andre steder.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Hvilket underforum skulle du starte emne i? Mulig enkelte forum er sperret for de uten et visst antall innlegg... Etterlysning. Prøvde også og gå inn på en annen katigori uten hell. Prøver og lese meg frem men er så dårlig i engelsk..
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Noen forum krever at du skriver et inlegg i presantasjons-underemnet før du får tilatelse til å skrive andre steder. Hmm, Nei jeg har vist ikke tilatelse til å poste noe i presentasjons forumet heller. Prøvde og starte en ny tråd men dette kommer da opp. (Jeg er fremdeles like dårlig i engelsk og skjønner det ikke helt...) ""you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: 1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system? 2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."" Jeg kan ikke poste i øvelses / test forum heller... Det eneste jeg ser jeg kan gjøre er og sende privte meldinger, men føler meg litt vel påtrengende da... Håper neon har noen råd:)
superior Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Jeg ville ha sendt en mail til administrator: ragnhild.ekornrud (ætt) hest(dått)no. Hun er admin på ForumHest, og medarbeider på hest.no. Legg ved brukernavnet du har prøvd registrere deg med, så får du nok svar på hva som er galt.
Xtra_lilje Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 kanskje du har fått en mail der du må bekrefte medlemsskapet ditt før du kan poste noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå