Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte maset mitt her nå. Vet ikke om det er bare noe som dabber av etter hvert, at når nyforelskelsen var der, var man mer høflige og mente man MÅTTE kose ofte. Føler det er så lite av sånt nå. Forrige fredag sa han til meg at han elsker meg... på fylla visstnok. Jeg skulle reise et sted neste dag og fikk ikke tak i han og sendte melding om at han var stille fordi han angret på det han hadde sagt og at han var på fylla? Nei sa han, så jeg får vel stole på det. Må legge til vi bor jo sammen og joda, vi koser ofte, men i går skulle han ut på fest, for spesielt inviterte, og venninna mi skulle også der. Hun prøver å imponere han ofte, og mora til typen tror hun vil prøve å legge an på han. Har sittet med en dårlig følelse helt siden han gikk i går. Selv om jeg vet at han er verdens mest pålitelige gutt, han sier ofte han er veldig glad i meg, men har ikke sagt han elsker meg siden den kvelden han var full. Er så redd for at han begynner å miste følelsene for meg. Det er også masse bifile og homofile på den festen som tafser på alt og alle, det er mest DEM jeg ikke stoler på, jeg har vært vitne til at en av dem tok et tak rundt .. ja kuken til typen min MENS jeg satt på fanget hans. Det er nettopp den slags folk det er der ja, og jeg bekymrer meg i stykker. Det er også det at han har fått influensa og har vært daff og kjip denne uka at jeg tror han er sur, jeg setter for mange dumme tanker i hue mitt. Uff, jeg må slutte med dette, nå fikk jeg iallfall skrevet dette ned. Men bør jeg snakke med han om dette her, om det han sa til meg var bare fyllevas, eller om det faktisk var sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, du sliter med mange tanker og spørsmål :(

Har ikke noe fornuftig å komme med til deg, annet enn en liten dose sympati, men det var noe du skrev:

Det er også masse bifile og homofile på den festen som tafser på alt og alle, det er mest DEM jeg ikke stoler på, jeg har vært vitne til at en av dem tok et tak rundt .. ja ku### til typen min MENS jeg satt på fanget hans. Det er nettopp den slags folk det er der ja, og jeg bekymrer meg i stykker

Du skriver at du egentlig er mest redd for at de homofile eller bifile skal legge ann på ham? Er du ikke sikker på hvor du har ham mht dette? og - tror du han har mindre sperre for å være utro med en mann enn med en jente (hvis det nå er slik at han er bifil)?

Skrevet

Huff det er vondt når man blir usikker ...når man har vonde tanker i hodet og grubler .....jeg grubler masse selv ..for masse ......og når den andre er stille i perioder så skal det lite til før jeg tar det på meg og tror alt er galt og han er sur og dill og dall ,.... :-? Huff ...

Får håpe det ordner seg .......snakk med gutten din du :wink:

Skrevet

Takk for svar. Jeg er så full av tull :) det var ike NOE å bekymre seg for, jeg er lykkelig og glad og drar hjem til han om en time (måtte hjem og besøke mamsen og papsen) huhu

Skrevet

Dette er typisik sånne dame ting....Dere skal på død og liv analysere hver minste lille hendelse, tenke, gruble - "hva mente han med det" osv. Vi menn er litt enklere. Hos oss er en spade nettopp en spade, ikke en gravemaskin.........

Gjest Fuglehue
Skrevet

neseringen ble populær embla høhø :)

Og du andre, øy ja vi er kanskje sånn, men det er det som gjør oss til oss, hadde vi vært som dere hadde vi vært like som menn = HOMO høhøhahhaah!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...