lillelady Skrevet 26. mai 2010 #1 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei! Har tenkt lenge på å opprette en prvedagbok her inne, og endelig fikk jeg ut fingeren. Vi er inne i vår 3. PP, men jeg har gått uten prevensjon i ca 2 år. Det virker ikke som vi er av den typen som blir gravid uten anstrengelse, så je har gått til anskaffelse av Bidronninggele og eggløsningstester. Vi prøver å leve som normalt, men det er vanskelig å ikke overfokusere på prøvingen. Jeg leser mye om det på nettet, og det er en del ting jeg tror kan spille inn i denne prosessen (tenker å forhøre meg mer om de senere). Enn så lenge så får jeg ha denne dagboken til å skrive om mine håp og bekymringer, og håper det vil gjøre det lettere for meg. Gleder meg til å dele gleder og evt. skuffellser med dere andre prøvere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2010 #2 Del Skrevet 30. mai 2010 Hei og velkommen som prøver på KG! Håper at dere får klaff om ikke alt for lenge. Har du reglmessige sykluser og dere er normalt friske og raske, så har dere jo oddsene på deres side Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå