Gå til innhold

Den perfekte, svarte trenchcoaten

Lista

Anbefalte innlegg

Tittelen sier sitt. Hvor finner jeg den perfekte trenchcoaten? :) De jeg finner er enten for korte på armene, for trange i ryggen, har feil farge etc. etc. Trenger tips ;) Bør helst ikke koste over 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittelen sier sitt. Hvor finner jeg den perfekte trenchcoaten? :) De jeg finner er enten for korte på armene, for trange i ryggen, har feil farge etc. etc. Trenger tips ;) Bør helst ikke koste over 1000 kr.

Du kan sjekke ut Zara :) Jeg har en beige derfra og elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zara har mange fine trenchcoater - kvaliteten er bra, det samme med snittet. Du kan også sjekke ut asos.com.

Selv ønsker jeg meg en trenchcoat i fra Burberry. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zara har mange fine trenchcoater - kvaliteten er bra, det samme med snittet. Du kan også sjekke ut asos.com.

Selv ønsker jeg meg en trenchcoat i fra Burberry. :sjenert:

Jeg bryr meg som oftes fint lite om merker men akkurat dette må jeg si meg enig i. Jeg prøvde en av trenchcoatene deres og jeg har aldri funnet en som sitter like bra og føles like bra laget. Og så ser de jo kjempebra ut. (De koster riktignok en del mer enn 1000 kr så de er kanskje ikke så aktuelle for TS)

Ellers støtter jeg forslaget om zara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyttergravsjakker er i slaget. Mon tro om det ville solgt med norsk oversettelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekka Zara og fant ingen fine i svart. Ja, vet Burberry er bra. Hva ligger de på i pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sjekka Zara og fant ingen fine i svart. Ja, vet Burberry er bra. Hva ligger de på i pris? :)

Den jeg så på kostet rundt 900 €, vet ikke hva prisen er her i Norge men vil anta at det er enda dyrere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zara har ikke klærne sine liggende på nettsiden sin, sykt irr!

De hadde det når jeg sjekket for èn uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...