Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja.

Overskriften ble kanskje ikke helt riktig, men jeg vet ikke helt hva jeg skrive som tema.

Er singel, har barn, er godt voksen. Jeg har lenge vært i et forhold, har kun hatt to menn i livet mitt. Er egentlig litt klar for å være singel og lære litt av "livets skole", eller hva jeg kan kalle det.

Nå har jeg møtt en fyr på internett, som jeg synes det er litt spennende å chatte med, og jeg har møtt han på en date. Han er definitivt ikke typen for meg, vi har ikke noe felles og jeg kunne ikke tenkt meg han som kjæreste. Han er riktignok en ganske stilig fyr, men litt..eh "enkel" om jeg kan si det sånn.

Jeg føler meg litt slem når jeg skriver det, men sånn er det.

Han virker ganke ivrig, sender meg sms med god morgen, sov godt, kyss fra meg osv.

Jeg er ikke der, men jeg svarer på meldingene hans, synes det er litt spennende også. Liker oppmerksomheten, på en måte.

Vi har også blitt ganske fysiske, første gang vi møttes, og jeg synes han er en flott fyr. Dessverre kan han ikke kysse heller. Nå får jeg sikkert masse pepper av dere som jeg fortjener, for jeg føler jo at jeg leker med han litt. Jeg tror ikke det kan bli noe mellom oss, men jeg kunne jo forsøkt å bli kjent med han likevel. Eller bør jeg bare stoppe det hele nå og glemme han, sånn at han slipper å bruke tiden sin på meg, når jeg egentlig ikke vil noe mer enn..ja hva jeg vil vet jeg ikke helt, egentlig.

Jeg har nok et ganske stort behov for å flørte litt, få bekreftelse og litt kos, og bruker han litt på en måte....slemme meg. Egentlig er jeg ei grei jente, prøver å være real, men jeg vet ikke helt nå.

Det kan jo også tenkes at han også bare vil ha flørt en kort stund? Det aner jeg ikke. I så fall hadde det jo ikke gjort noe....

Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde kanskje gi beskjed til han om at du ikke er ute etter noe langvarig eller seriøst! :P Bare for å få alt på bordet, så kan han selv ta utgangspunkt i dette. Istedet for at han tror dere er på vei til å bli noe seriøst og blir skuffet! :)

Skrevet

tja.

Overskriften ble kanskje ikke helt riktig, men jeg vet ikke helt hva jeg skrive som tema.

Er singel, har barn, er godt voksen. Jeg har lenge vært i et forhold, har kun hatt to menn i livet mitt. Er egentlig litt klar for å være singel og lære litt av "livets skole", eller hva jeg kan kalle det.

Nå har jeg møtt en fyr på internett, som jeg synes det er litt spennende å chatte med, og jeg har møtt han på en date. Han er definitivt ikke typen for meg, vi har ikke noe felles og jeg kunne ikke tenkt meg han som kjæreste. Han er riktignok en ganske stilig fyr, men litt..eh "enkel" om jeg kan si det sånn.

Jeg føler meg litt slem når jeg skriver det, men sånn er det.

Han virker ganke ivrig, sender meg sms med god morgen, sov godt, kyss fra meg osv.

Jeg er ikke der, men jeg svarer på meldingene hans, synes det er litt spennende også. Liker oppmerksomheten, på en måte.

Vi har også blitt ganske fysiske, første gang vi møttes, og jeg synes han er en flott fyr. Dessverre kan han ikke kysse heller. Nå får jeg sikkert masse pepper av dere som jeg fortjener, for jeg føler jo at jeg leker med han litt. Jeg tror ikke det kan bli noe mellom oss, men jeg kunne jo forsøkt å bli kjent med han likevel. Eller bør jeg bare stoppe det hele nå og glemme han, sånn at han slipper å bruke tiden sin på meg, når jeg egentlig ikke vil noe mer enn..ja hva jeg vil vet jeg ikke helt, egentlig.

Jeg har nok et ganske stort behov for å flørte litt, få bekreftelse og litt kos, og bruker han litt på en måte....slemme meg. Egentlig er jeg ei grei jente, prøver å være real, men jeg vet ikke helt nå.

Det kan jo også tenkes at han også bare vil ha flørt en kort stund? Det aner jeg ikke. I så fall hadde det jo ikke gjort noe....

Råd?

Du har jo svart mange ganger selv med det du skriver.

Luremus!

Skrevet

Legg kortene på bordet og hør hva han mener. Vi menn tåler mer enn dere tror, og det er ikke sikkert det verken skremmer eller skuffer ham.

Skrevet

Råd?

Du påstår selv at du er godt voksen - er det ikke da på tide å begynne å vise det også?

Skrevet

Du påstår selv at du er godt voksen - er det ikke da på tide å begynne å vise det også?

Haha. Jeg er faktisk en fersking og lite voksne på dating-området. Har veldig liten erfaring. Til tross for at jeg i slutten av 30-åra.....

Skrevet

Legg kortene på bordet og hør hva han mener. Vi menn tåler mer enn dere tror, og det er ikke sikkert det verken skremmer eller skuffer ham.

Ja, jeg ser jo at det er den beste løsningen. Men hvordan gjør jeg det? Er det greit å sende en melding på fb, jeg har bare møtt han 1 gang. Har du et tips til en bra formulering?

Skrevet

Du har jo svart mange ganger selv med det du skriver.

Luremus!

Jeg har aldri lovet han noe. Har bare møtt han 1 gang, og da for å forsøke å bli kjent med han. Det er vel greit? Har tenkt å fortelle han hvordan det ligger an, men trenger noen råd om hvordan....

Skrevet

Du burde kanskje gi beskjed til han om at du ikke er ute etter noe langvarig eller seriøst! :P Bare for å få alt på bordet, så kan han selv ta utgangspunkt i dette. Istedet for at han tror dere er på vei til å bli noe seriøst og blir skuffet! :)

Selvfølgelig. Men hvordan skal jeg gjøre det? Har møtt han kun en gang, og da er det vel greit å sende han en melding om det? vi har så lite felles at jeg synes det er rart om han tror/ønsker at vi skal bli et kjærestepar....

Skrevet

Ja, jeg ser jo at det er den beste løsningen. Men hvordan gjør jeg det? Er det greit å sende en melding på fb, jeg har bare møtt han 1 gang. Har du et tips til en bra formulering?

Dette er litt vanskelig, jeg vet det. Jeg har selv vært i samme situasjon flere ganger, og det er ikke alltid jeg har tatt tak i problemet. Hun tror vi er sammen, mens jeg bare ser det an og egentlig er veldig usikker på hele greia. Lar det rusle og gå helt til den andre tar tak i det. Det er ikke særlig bra.

Du virker litt usikker på hva du faktisk vil, det synes jeg du bør finne ut først. Vil du møte ham eller ikke? Hva om han sier at han bryr seg ikke om noe forhold eller planer, og også bare vil ha litt nærhet?

Det er uansett ikke noe kritisk enda vil jeg si. Man må da få lov til å date litt før man bestemmer seg for om dette er noe man vil forfølge eller ikke. Du kan jo si til ham at du er litt tilbakeholden med følelser og ikke svarer så mye på meldinger, men vil gjerne treffe ham for å bli bedre kjent.

• 3 uker senere...
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hei. Beklager å si det, men dette føles ikke riktig for meg og jeg tror det beste er at vi avslutter kontakten med hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...