Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg er kvinne på 35+ med profil på sukker.no. Der får jeg ganske mye post, og naturlig nok er det ikke alle profilene jeg fatter interesse for. Av vanlig høflighet pleier jeg likevel å svare kort dem som skriver til meg. Det blir typisk " Takk for brev. Jeg tror nok ikke vi passer helt sammen, men lykke til videre". Nå fikk jeg svar fra en jeg avviste slik, hvor han liret av seg uhøfligheter om bildene mine (de samme han hadde komplimentert i det første brevet). Oj, for en drittsekk, tenkte jeg!Jammen bra jeg ikke responderte positivt på den første mailen hans. Så til saken: Hvordan avviser dere folk på nett? Og hvordan foretrekker dere selv å bli avvist? Jeg kan jo selvfølgelig bare blokkere alle jeg ikke vil kommunisere med uten å si noen ting, men jeg tenker jo at dette er også virkelig mennesker, som fortjener å bli behandlet høflig.(ikke alle da, tydeligvis.)
Gjest navnelapp Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Det same opplevde eg, bortsett frå at han fortalte at han hadde høyrt rykte om at eg hadde vore prostituert tidlegare... Eg ba han dokumentere at han hadde høyrt rykte om meg, sidan vi var på eit datested, og all kommunikasjon gjekk skriftleg, men det kunne han ikkje, gitt. Edemuli?
Gjest Emera Skrevet 27. mai 2010 #3 Skrevet 27. mai 2010 Det same opplevde eg, bortsett frå at han fortalte at han hadde høyrt rykte om at eg hadde vore prostituert tidlegare... Eg ba han dokumentere at han hadde høyrt rykte om meg, sidan vi var på eit datested, og all kommunikasjon gjekk skriftleg, men det kunne han ikkje, gitt. Edemuli? Herlighet! Men man skal visst ikke bli overrasket over noe som helst på et nettdatingsted. TS, jeg synes du takker nei på en veldig høflig og saklig måte.
Nikit@ Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 Enkelte takler ikke avvisning, og det sier jo mest om dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå