Gå til innhold

HTC smart pink,Corby 3G black eller Nokia 5230

Anbefalte innlegg

Gjest Huffsa
Skrevet

Noen som har HTC smart pink?

Hva syntes dere? Er den lett og bruke ogsånt?

Skal bare ha mobil til ringe sms og litt facebook nå og da. Blir den for komplisert?

Hva med Corby 3G black og Nokia 5230? Hvordan er de?

Fortell gjerne positive og negative ting om mobilen dere har/har hatt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp fått min HTC Smart Pink, og jeg er superfornøyd. Kjempelett å bruke, kom inn i det med en gang, selv om jeg aldri har hatt en lignende telefon før. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg har nettopp fått min HTC Smart Pink, og jeg er superfornøyd. Kjempelett å bruke, kom inn i det med en gang, selv om jeg aldri har hatt en lignende telefon før. :)

Hvordan er det med bilder, musikk ogsånt da? Er det lett å finne fram til f.eks sms-greiene?

Skrevet

Jeg fikk den i går, så jeg har ikke fått prøvd ut musikk osv på den. Bildene er forøvrig helt greie, men det er klart, det finnes mobiler med bedre kamera for å si det slik. Setter man inn en minnebrikke kan man f.eks føre over egne bilder osv. Uansett, sms går veldig bra, er jo ikke vant med touch fra før, men det var overraskende lett. Veldig enkelt og greit å komme seg inn i synes jeg. :)

Gjest Huffsa
Skrevet

Da var det en HTC smart pink på vei til meg i posten.

Så får vi krysse fingrene for at jeg liker den, har bare hatt Sony Ericsson siden jeg fikk min første mobil, er litt skeptisk til andre :ler:

Skrevet

Samme her, har også hatt Sony Ericsson i en evighet. ;)

Gjest Huffsa
Skrevet

Samme her, har også hatt Sony Ericsson i en evighet. ;)

Er du fortsatt fornøyd da? :)

Skrevet

Det er jeg. :) Hadde litt problemer med MMS, men fant fort ut av det. Bare å sende pm, hvis du lurer på noe. ;)

Gjest Huffsa
Skrevet

Det er jeg. :) Hadde litt problemer med MMS, men fant fort ut av det. Bare å sende pm, hvis du lurer på noe. ;)

Okei, tar nok et par dager før den kommer, men får gjøre det :)

Mvh Huffsa :heiajente::)

• 1 år senere...
Skrevet

Hm, jeg har også problemer med mms, hva gjorde du? Jeg får ikke sendt mms :(:(

Skrevet

Hm, jeg har også problemer med mms, hva gjorde du? Jeg får ikke sendt mms :(:(

Du må legge inn innstillinger manuelt. Du finner gjerne disse innstillingene på siden til operatøren du bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...