Gå til innhold

Hvem er den beste/nyttigste Iphone app'en du bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken app synes du er best, hvem bruker du mest, og hvem har du mest nytte av?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt Square 1.1

Skrevet

Jeg bruker appen iRelax veldig mye, spesielt hvis jeg trenger å få roet meg eller slappe av. Hvis jeg plages med å få sove bruker jeg også denne appen, veldig snedig er den! De naturlige lydene får meg til å slappe maksimalt av :) Har også blitt veldig avhengig av en helt vanlig kabal-app, spiller litt hvis jeg trenger å få unna litt tid.. Yr appen blir også heftig brukt ! :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker appen iRelax veldig mye, spesielt hvis jeg trenger å få roet meg eller slappe av. Hvis jeg plages med å få sove bruker jeg også denne appen, veldig snedig er den! De naturlige lydene får meg til å slappe maksimalt av :) Har også blitt veldig avhengig av en helt vanlig kabal-app, spiller litt hvis jeg trenger å få unna litt tid.. Yr appen blir også heftig brukt ! :jepp:

Jeg kjøpte "handlelisten" på itunes, den klarer jeg meg ikke uten lengre :P endelig slipper jeg å komme irritert hjem fra butikken etter å ha glemt en av de fire viktige tingene jeg skulle handle hihi :)

Skrevet

Kan vel sammenligne appen "to do's" med handlelisteappen din, har fått mye bedre kontroll over hva det er jeg trenger å gjøre og innen når, samt hva jeg trenger på butikken osv. med den. Utrolig handy :Nikke:

• 2 uker senere...
Skrevet

ShopShop er også en handleliste som er helt genial...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

iLullaby. Babyen sovner etter ti minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...