Gjest Atacand Skrevet 21. september 2003 #1 Skrevet 21. september 2003 Jeg var på Ram i går og der hadde de Kripos 2 til 49 kr.Jeg røsket til meg spillet og nå har jeg det på pc.Har dere spillt Kripos 2 og hva synes dere om spillet. Jeg vil gjerne ha tips om dataspill dere og liker ikke krig og sloss spill.Jeg har spillt mye Backpacker og Globetrotter hvor en må bruke kunnskap for å komme seg vidre. Har dere forslag til noen gode spill?
jordbær Skrevet 21. september 2003 #2 Skrevet 21. september 2003 Kan tenke meg at C.S.I er noe for deg:D Samme med The Sims. Mine ynlingsspill: Harry potter(en'ern) C.S.I Diablo og DiabloII Dungeon Siege Age of mythology Age of Empires Mest strategi og RPG
Gjest Atacand Skrevet 21. september 2003 #3 Skrevet 21. september 2003 Kan tenke meg at C.S.I er noe for deg:D Samme med The Sims. Mine ynlingsspill: Harry potter(en'ern) C.S.I Diablo og DiabloII Dungeon Siege Age of mythology Age of Empires Mest strategi og RPG Jeg har Globetrotter 2 og Europa Universalis II,Sims har jeg ikke helt sansen for jeg gav dette til min datter. Kommer nok til å kjpe CSI
VesleBråka Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 Min kjære ELSKER age of empires..kan sitte i timesvis.
Gjest Lea Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Jeg har CSI, men ble litt skuffet. Det tok så kort tid å spille gjennom hele greia og det var ikke så morsomt som jeg trodde. Men Sims bør du prøve, men fare for å bli hekta
Gjest Atacand Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 VesleBråka og Lea :D Hva er gøyale spill da og har dere noen tips.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 24. september 2003 #7 Skrevet 24. september 2003 Om du likte Kripos 2, prøv Kripos 3 også. Jeg synes den var definitivt bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå