Gå til innhold

jomfru jente

Fremhevede innlegg

Gjest maria
Skrevet

hei, jeg er en jente som er jomfru jeg lurer på om det er vedlig vondt å ha sex første gangen? blødde dere mye? liker guttene att jenter er jomfru? kan jeg sprekke jomfruhinna med fingre eller noe avlang, å slippe smerter under første sex?

fortell meg om deres første gang da! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

For meg var det vondt første gangen, men det hadde ikke noe med jomfruhinna å gjøre, det hadde å gjøre med at jeg ikke var tent. Det kan være vondt om du er redd og ikke klarer å slappe av. "Jomfruhinna" er heller ikke en hinne, men hudfolder som overlapper hverandre, og som utvides litt etter litt om du fks bruker tampong. Det kan gjøre vondt om de utvides fort, og det kan også blø litt.

Endret av Airi Chikako
Skrevet

Ikke noe blod og det var ikke vondt.

Skrevet

Det gjorde litt vondt, merket bare litt blod!

Gjest maria
Skrevet

ok, takk for svar!:) har hørt folk som blødde vedldig mye men det avhenger vell hvor trang jeg er å jeg er veldig trang.... en ting til hvor gammele var dere?

Skrevet (endret)

Det er jo veldig individuelt fra person til person. For meg var det veldig vondt, og egentlig ikke noen god opplevelse i det hele tatt (men det er nok fullt mulig at jeg ikke slappet godt nok av). Derimot blødde jeg ikke noe.

Men som sagt, det er forskjellig fra person til person, så det viktigste er nok å prøve å slappe av og være våt nok når du skal ha sex :)

Og ja, det er nok fullt mulig å sprekke jomfruhinnen din på egen hånd om du ønsker det.

For å svare på det siste spørsmålet ditt, så var jeg seksten år da jeg mistet jomfrudommen min :)

Endret av Piral
Gjest maria
Skrevet

Tusen takk for svarene:)

to ting til:

-hvor gammle var dere første gang?

til gutta: liker dere liksom å ha sex med jomfruer eller opptrente?

Gjest jente21
Skrevet

Jeg var 20 :) Første gang vi skulle prøve fikk vi det rett og slett ikke til. Jeg var nok ganske så trang/hadde "tykk hinne." Tok en gynekologisk undersøkelse da jeg var 18 år. Det var selvsagt utrolig ubehagelig siden jeg ikke hadde hatt samleie. Klarte ikke engang å få inn en tampong før. Undersøkelsen var nok med på å gjøre at jeg ikke klarte å slappe av i underlivet da jeg skulle ha sex. Gynekologen sa jeg burde prøve å vie ut skjeden selv før jeg evt. skulle ha samleie, og det burde jeg nok ha gjort. Å miste jomfrudommen var veldig vondt for min del og jeg blødde masse, men sånn er det jo som du vet ikke for alle. Nå kjennes det helt fantastisk å ha sex. Gled deg!

Gjest maria
Skrevet

Jeg var 20 :) Første gang vi skulle prøve fikk vi det rett og slett ikke til. Jeg var nok ganske så trang/hadde "tykk hinne." Tok en gynekologisk undersøkelse da jeg var 18 år. Det var selvsagt utrolig ubehagelig siden jeg ikke hadde hatt samleie. Klarte ikke engang å få inn en tampong før. Undersøkelsen var nok med på å gjøre at jeg ikke klarte å slappe av i underlivet da jeg skulle ha sex. Gynekologen sa jeg burde prøve å vie ut skjeden selv før jeg evt. skulle ha samleie, og det burde jeg nok ha gjort. Å miste jomfrudommen var veldig vondt for min del og jeg blødde masse, men sånn er det jo som du vet ikke for alle. Nå kjennes det helt fantastisk å ha sex. Gled deg!

tusen takk for svar:) kansje jeg skal prøve å vie litt ut først også da, har problem med tampong jeg også:S

Skrevet

Jeg er 20, var 17 når jeg hadde sex for første gang!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vi på snart 40 vil ha damer som kan noe. Guttevalper på 20 vil ha hva som helst.

Skrevet

For meg var første gangen herlig, fikk faktisk orgasme første gang jeg hadde sex, men det hadde nok noe med at jeg var over 20 og hadde "erfaring" med en vibrator fra før av. Jeg ventet til jeg fant noen jeg visste jeg ville være med leeenge, og på det tidspunktet kjente jeg kroppen min ganske godt og visste hva jeg ville ha.

Skrevet

Jeg har vært seksuelt aktiv i 3 år, men har aldri fått orgasme under sex! Men prøver å finne ut litt mer med vibrator nå da! :P

Gjest maria
Skrevet

Tusen takk for svar allesammen! :klemmer:

setter stor pris på det, kjekt å få høre hvordan deres erfaring var:)

Gjest Elijah
Skrevet

Jeg kan svært gjerne tenke meg en jomfru, så det skal du ikke tenke så mye på.

Nå er det kanskje litt annerledes siden jeg er mann, men mitt første samleie var faktisk meget tilfredsstillende.

Ikke hør på de som sier at første gang er forferdelig ;)

Vær åpen for alle utfall :)

Lykke til.

Skrevet

Først: Det finnes ingen "hinne" som sprekker. Jomfruhinnen(hele navnet er totalt misvisende) er i realiteten en liten krans som ligger foran skjedeåpningen, og som utvides etter at man har blitt kjønnsmoden. Bør man ved første samleie(det er det bare et mindretall som gjør)gjør man det fordi man ikke var opphisset nok/spenner seg under akten, og det kan like gjerne skje 10. gang man har sex som første gang(så vidt jeg kan erindre, blødde jeg for øvrig ikke selv; første gang var dog ikke noen høydepunkt likevel).

Om guttene liker at jenten er jomfru? Når man er unge, er de aller fleste svært uerfarne når det kommer til sex, og guttene opplever det dermed som positivt å treffe en annen som er(mer eller mindre)like uerfaren som det de selv er, så det er absolutt ikke noe negativt ved det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis jomfruhinnen bare er en krans, hvorfor har en god del jenter en slags streng eller bred hinne midt over åpningen da? Jeg hadde en sånn selv som jomfru og denne sprakk og blødde ved første samleie.

Jeg tror det varierer i hvilken grad man har en hinne, streng eller bare en krans hos jenter. Hvorfor har man trodd så lenge at det er en slags hinne når det ikke er tilfelle i det hele tatt?

Skrevet

Hvis jomfruhinnen bare er en krans, hvorfor har en god del jenter en slags streng eller bred hinne midt over åpningen da? Jeg hadde en sånn selv som jomfru og denne sprakk og blødde ved første samleie.

Jeg tror det varierer i hvilken grad man har en hinne, streng eller bare en krans hos jenter. Hvorfor har man trodd så lenge at det er en slags hinne når det ikke er tilfelle i det hele tatt?

At det er en hinne som sprekker, er en popilær myte, skapt av menn som ville ha "bevis" for at bruden var jomfru. Jeg har ikke tid til å utbrodere dette nu, så du får lese deg litt opp på det selv dersom du er interessert(jeg tar bare med en artikkel nu, men kan gjerne komme opp med flere kilder senere dersom du ønsker det): http://www.klikk.no/helse/samliv/article476932.ece

Skrevet

Jeg var kjemperedd før jeg hadde sex, og hadde flere mislykkede forsøk før vi endelig fikk det til, dette var vel en kombinasjon av at jeg var veldig redd for at det skulle gjøre vondt, samt at jeg var trang..

Men jeg ble POSITIVT overrasket. Fra en skala fra 1 til 10 (med tanke på hvor vondt det var), så ender jeg på 2.. Blødde litt de to første gangene, men kun noen få dråper.

Så lykke til :) Så lenge det er med den rette personen, og du ikke spenner musklene, så går det vel bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...