Gjest Ellisiv Skrevet 21. september 2003 #1 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg har etterhvert tenkt å begynne å bruke leppestift. Vil ikke ha skrikende farger til hverdags, vil ha en lett farge som er naturlig, men samtidig markerer leppene litt mer enn det lypsyl gjør. Den kan godt være litt rødlig, men ikke knall. Har noen merke/navn på noen sånne leppestifter til meg? Jeg er forresten mørk brunette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 21. september 2003 #2 Del Skrevet 21. september 2003 nå er ikke jeg brunette, men mellomblon -og har funnet min favorittleppestft som er naturlig i fargen men gir glans og myke lepper. Den er fra biotherm og jeg mener det er nr 170. Kjøpte min på Steen&strøm, og om du går i et parfymeri er jeg sikker på du får hjelp til å finne det du leter etter! Kan altså på det varmeste anbefale biotherm (og jeg har nylig beg å bruke lippestift og føler meg nå vel med den) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #3 Del Skrevet 22. september 2003 Det er veldig i skuddet med lipgloss nå, og de fås overalt, i de fleste farger. Fordelen med dem er at de gir litt farge, men ikke så mye som leppestifter, og passer veldig godt til en naturlig og usminket stil også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå