Gå til innhold

Fargetema?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde først sett for meg høstfarger, mer eller mindre en gjenspeiling av alle farger ute inne. Jeg så rikheten i fargene (elsker farger :D ), gubben derimot, så alt vissent ut... så da var det å finne andre.. Vi har endt opp med mørk rød/vinrød, lilla og kremhvit/vanilje. Litt variasjoner blir det nok, men greit å ha det gjennomgående klart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha lilla, sølv og hvitt.. Kjempe fint.. :)

Skrevet

Vi skal ha lilla, sølv og hvitt.. Kjempe fint.. :)

Vi også. Nydelig :rødme:

Skrevet

Mest lilla, men noe hvitt også blir det vel :)

Skrevet

Her blir fargene mørk rosa (cerise), lilla og hvit.

Var ikke noe vanskelig å få mannen med på rosa, han bryr seg ikke noe om hvilke farger vi skal bruke og jeg fikk velge.

(Gikk forbi en dress med vest og kalvekyss i sort og rosa og da sa han at den hadde passet fint inn i bryllupet vårt.. Men tror ikke han vile ha byttet den med dressen og vesten han allerede har kjøpt, så han har fått med seg fargene vi skal ha :P )

Skrevet

Vi skal ha blått og hvitt :)

Skrevet

Har ikke helt bestemt det ennå, men heller litt mot veldig lys rosa, hvitt og litt grønt. Tror jeg... synes det er litt vanskelig. :lete:

Gjest Pittelillemeg
Skrevet

Tenker litt på å ha farger som går igjen i invitasjoner, blomster, bordkort osv...

Hvilke farger ville dere/har dere valgt?

Er lenge til vi skal gifte oss da, men vi skal ha mørk-lilla, hvitt og sølv :) Men skal ikke ha så veldig mye sølv. Mørk-lilla passer både meg og han, og jeg syns det er fint til både jenter og gutter. Fargene skal ikke bare matche meg og han, og syns de skal stå fint til gjestene også :)

Skrevet

Tror det blir champagne, hvitt (sevsagt), brunt og en slags lys rosa.

Skrevet

Nå er det en stund sien vårt bryllup, men vi hadde Hvit, Sølv, og naturlige innslag av blått og grønt fra blomstene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...