Gå til innhold

Fargetema?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rosa og hvite nyanser.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm....

Jeg syns det er vanskelig å bestemme meg for farger. Tar dere hensyn til fargene som går igjen i lokalet fra før av? Selskapet vi skal holde er i et gammelt hus på et museum, bestående av mange mindre rom. Det er et "bonde-hus" med mye forskjellige farger. Et rom er pastel-rosa, et er blålig,og det er sikkert flere farger rundt om kring. Kjenner akkurat nå at jeg ønsker at lokalet var kvitt og "sjel-løst". Det er masse messing-detaljer, så det å bruke sølv som dekorasjon blir kanskje litt feil?

Er det flere som har lignende problemer?

Skrevet

Her blir fargetemaet Mørk Rosa, Krem Hvit og sølv..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åssen klarer dere å få med mannen på å ha ROSA??? :skratte:

Skrevet (endret)

Ikke noe problem, kommer jo an på hvordan utførelsen er da. Ser for meg mest hvitt med rosa innimellom. Det vil si: rosafargen er ikke dominant, men en anelse. Og det er stor forskjell på mørk skrikende rosa og duse lyse rosatoner som nesten går over til hvitt. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

Her hadde vi hvittoner og olivengrønt. Hvite innbydelser med grønt bånd (uten papiret under bildet), hvite duker og servietter, hvite og gjennomsiktige glassteiner på bordene, hvite stearinlys både i høye sølvfargede lysestaker og på olivengrønne emaljefat og hvite blomsteroppsatser i grennellik med grønne hjerteranker. Bordene så slik ut ferdig pyntet.

Veldig enkelt og delikat synes nå jeg :) (

...brudebuketten var ikke hvit, men av gammelrosa roser med samme hjerteranke som blomsteroppsatsene.

Endret av Concertina
Skrevet

Her hadde vi hvittoner og olivengrønt. Hvite innbydelser med grønt bånd (uten papiret under bildet), hvite duker og servietter, hvite og gjennomsiktige glassteiner på bordene, hvite stearinlys både i høye sølvfargede lysestaker og på olivengrønne emaljefat og hvite blomsteroppsatser i grennellik med grønne hjerteranker. Bordene så slik ut ferdig pyntet.

...brudebuketten var ikke hvit, men av gammelrosa roser med samme hjerteranke som blomsteroppsatsene.

Nydelig, nydelig, nydelig!

• Liker 1
Skrevet

Åssen klarer dere å få med mannen på å ha ROSA??? :skratte:

han har ikke noe valg.. ;) Jeg elsker rosa, så det var en selvfølge.. Men han fikk velge de to andre fargene da:)

Gjest loren
Skrevet

Takk for titten, nydelig! :)

Det ser ut til å bli hvitt, sølv og grønt her, med hvite roser som "hovedblomst" både i bukett og i dekorasjoner :)

Skrevet

Vi hadde raudt (som i raude roser), kvitt og sølv :)

Skrevet

Pudderrosa og kremhvitt :jepp:

• 2 uker senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

han har ikke noe valg.. ;) Jeg elsker rosa, så det var en selvfølge.. Men han fikk velge de to andre fargene da:)

Selvfølge?? Trodde det var deres bryllup, ikke bare ditt.

Skrevet

Selvfølge?? Trodde det var deres bryllup, ikke bare ditt.

Han fikk velge de to andre, og rosafargen er ikke så dominerende.

Vi har faktisk vært enige om så å si alt uten å diskutere.

Skrevet

Hvitt, sølv og blånyanser mest sannsynlig :) (vinterbryllup)

Skrevet

Hvitt, sjokoladebrunt, varianter av lys rosa og champagne.

Hørtest nydelig ut :rødme:

Jeg er ikke sikker på fargevalgene enda :gjeiper:

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hvitt, sjokoladebrunt, varianter av lys rosa og champagne.

har tenkt på disse fargene selv, bare sliter med å få inn sjokoladebrunt, åssen hadde du fått inn det? :)

Skrevet

Vi skal ha hvit, sølv og grønn/lilla. Blir enten grønn eller lilla, ikkje en blanding. Klarer ikkje bestemme meg. Buketten blir nok i lilla/hvit med lilla.

Skrevet (endret)

Rosenraudt og perlekvitt her! Litt grønt er det også på rosene, så det er kanskje ein del av temaet det også. :)

Endret av Alsana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...