Thomasine Skrevet 30. april 2002 #1 Del Skrevet 30. april 2002 Ja, da kom den igjen...... Det er så lett for andre å si at man ikke skal tenke på det å bli gravid, jeg prøver, men tankene kommer igjen med en gang...... Etter å ha lest symptomer o.l her inne, har jeg etterhvert "alle" de riktige symptomene. De siste månedene går jeg og tenker på om jeg er en av de mange/noen her som faktisk har mensen selvom de er gravide !!! Jeg er IKKE gravid, men jeg kjenner etter om jeg kanskje er det allikevel ?! Snakk om å ikke kunne innse at jeg faktisk ikke er gravid denne måneden heller....... Nå er det snart 2 år siden jeg hadde en ufrivillig abort, riktignok holder vi ikke på som kaniner, men vi har da klart det èn gang før. Rart det skal ta slik tid... ?! Sitter og tenker på andre årsaker til at det aldri sitter: Kanskje de ikke fikk ut alt de skulle ha tatt ut for snart 2 år siden ?! (Selvfølgelig gjorde de det, ellers hadde jeg vel merket det ?!) Kanskje de tok ut ALT, uten at jeg fikk vite det ?! ( Her ser dere hvordan jeg oppmuntrer og psyker meg opp !!! ) Ja, slike tanker sitter jeg med hver gang "tante rød kommer IGJEN !!! Ellers så skjønner ikke gubben hvorfor jeg er så grinete heller. Jeg har aldri vært plaget med PMS... Da jeg forklarte hvorfor, at enda en måned går - da skjønte han det mere. Denne måneden har han vært ekstra koselig - klapper meg på kinnet, tar rundt meg og lar meg være litt "grinete" Jeg sa at hvis ingenting skjer fram til sommeren, vil jeg at vi skal sjekke ut adopsjon og andre muligheter. Noen som har kjennskap til det ?! Ja, litt om mine positive tanker, bare... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Har du vært hos legen til utredning.Etter siste abort dro jeg til slutt til legen.Det viste seg at jeg hadde for høy prolaktin-verdier,og at jeg ville trenge hormonbehandling for å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå