Gå til innhold

"skreddersydde" sanger!

cream

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått andre til å skrive en personlig sang til mannen sin...

Jeg har nemli gjort det her over nettet! Etter utallige førsøk så ga jeg opp...

Noen som vil dele med meg hva de syntes er viktig å få med i en sånn sang?

hvis jeg skal ha med alt jeg har å si hadde det vært like greit med en tale, men det tør jeg ikke... icon_smile.gif Så jeg må begrense meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal bestille sang over nettet og har begynt å skrive notatene jeg skal sende til sangskriveren. Har med små historier om ting vi har opplevd sammen, hvordan vi traff hverandre osv. Har også med hva jeg syntes er flott ved han, masse skryt!

Det ble mye å skrive, men han som skal skrive sangen plukker vel ut det han kan bruke regner jeg med!

Er det noen som har tips om noen gode sangskrivere??

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Det er viktig å ha en personlig sang. Noe som er smart er egentlig å prøve å skrive en sang selv, og så heller få en som kan dette litt mer til å tilpasse og rette opp sangen slik at den stemmer med melodi og at den rimer. Moren min har skrevet en del sanger for folk og hun synes det er vrient å skrive personlige sanger selvom om man får slike punkter som utgangspunkt. Man vet jo ikke noe mer om personen man skal skrive om enn akkurat det. Men om man selv skisserer en sang er det jo enklere å kunne modifisere den enn å skrive noe helt fra bunnen av.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet.

Det er ikke lov å legge ut e-post adresser

moderator 1212[ Dette Innlegg er endret av: hmsp den 2002-02-27 09:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Moren min tar ikke særlig mye betalt, men det er fordi hun kun gjør slikt for kjente også.

Skal man til en "profesjonell" kan det koste en del, sikkert fra 500-1000 kr. Viktig er det uansett å få sangen personlig og med spesielle hendelser som kanskje også var morsomme.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrevet noen sanger jeg...... synes det er artig. Har skrevet både for kjente og ukjente. Er ikke proff, men er du interessert så kan jeg godt prøve.... (kan godt sende/maile deg den siste sangen jeg skrev). Mailadresen finner du i profilen min.

brunette.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...