Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er det noen som bruker? Er denne bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen som bruker? Er denne bra?

Jeg antar at det er Matis Mandarin Paste du mener? Den har grnn tupe iallefall :) Husker at en venninne av meg kjøpte den på grunn av urenheter, men hun sa at den bare tørket ut huden enda mer... som førte til at huden produserte mer talg (mer kviser)

Alle har jo forskjellig hud og reagerer likt, jeg har ikke prøvd den selv, men har ikke særlig lyst til å bruke 400 kr på noe jeg har hørt ikke hjelper ..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei, nei mener matis purifying serum et eller annet i den dur :)Den du nemner er spot produkt.

Skrevet (endret)

Jeg er veldig fornøyd med kremen hvertfall :) Brukte den i et par år. Syntes Matis er en veldig fin serie.

Endret av Pupsi
Skrevet

Jeg brukte den serien i flere år, både rens, krem og serum. Veldig fornøyd med den! :) Byttet fordi overhuden min ble veldig tørr, så hvis du har/får problemer med dette, bør du bruke en god fuktmaske eller noe innimellom :) Evnt et serum som gir fukt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte den serien i flere år, både rens, krem og serum. Veldig fornøyd med den! :) Byttet fordi overhuden min ble veldig tørr, så hvis du har/får problemer med dette, bør du bruke en god fuktmaske eller noe innimellom :) Evnt et serum som gir fukt.

tenkte å bruke den under fuktighetskremen min fra decleor, har sluttet med md sitt serum. bruker rensemelk og toner fra decleor og fuktmaske innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...