Gå til innhold

Beste tips mot stress?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen, noen GODE tips mot stress? Jeg har høy puls og hjertebank 24 t i døgnet! Klarer ikke slappe av skikkelig.

Yoga hjelper, men jeg har ikke tid, da jeg jobber på kveldene!

Urter?

Øvelser? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du katter? Jeg har hørt at det er dokumentert at man får lavere blodtrykk når du har en sovende katt på fanget... Hjelper kanskje på pulsen din også....? Koselig "medisin" da....

Gjest Tristessa
Skrevet

Tror jeg trenger litt hjelp også, men jeg er allergisk mot alt som har antydning til pels. Har fått tilbud om å bli slått i svime, men vet ikke helt om det er så sunt i lengden...

Skrevet

Noe som kan være smart, er å sette opp en "to-do-liste", der man fører opp hva som må gjøres. Det viktigste (gjerne det mest krevende) øverst, osv.

Skrevet

Yoga etter du kommer hjem (du kan kanskej sove lenger enn andre?).

Puste dypt

Godta at man ikke rekker alt, erkejnne det for seg selv.

Være i fysisk aktivitet og ta den helt ut.

Skrevet

Uhm.. Skikkelig god sex!?

Jeg blir iallefall veeeldig avslappa etterpå! :wink:

Skrevet
Noe som kan være smart, er å sette opp en "to-do-liste", der man fører opp hva som må gjøres. Det viktigste (gjerne det mest krevende) øverst, osv.

Jeg har veldig tro på dette rådet. Er man stresset hjelper det sjelden å slappe av, da er det bedre å få full oversikt over det som gjør en stresset, og å lage en plan for å få det løst.

Det hjelper ofte å ha penn og papir med seg til en hver tid også, for da kan en skrive ned bekymringer og ting å huske på slik at en slipper å bruke energi på å gå rundt og huske det.

Det å skrive ned ting hjelper ofte til med å få parkert issues og stressfaktorer slik at du kan slappe av litt--etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...