Gå til innhold

Klissete hvit-blank væske fra brystene

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hei,

Jeg er 8+3 i dag, og har siden jeg var omtrent 5 uker på vei fått klissete hvit-blank væske ut av brystene. Dette kommer spesielt hvis jeg trykker forsiktig på dem, men kan komme helt uprovosert også. Ser det er noen flekker på lakenet i omtrent den høyden, så regner med at det skjer når jeg sover også. Hva er dette?? Er det farlig eller helt normalt?

Setter stor pris på det hvis noen mer erfarne enn meg vil dele noen tanker rundt dette :)

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/491971-klissete-hvit-blank-v%C3%A6ske-fra-brystene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Det er ikkje råmelk, den kjem først når morkaka løsnar. (Dvs etter fødselen)

Væske fra brystene er ganske vanlig, både som gravid og ikkje. Hadde det sjølv i periodar før eg var gravid, og også når eg var gravid.

råmelk kan man ha mens man er gravid også ja.

Det er selve melkeproduksjonen som setter i gang når placenta forløses.

Annonse

Ja det høres ut som råmelk...og det er FULLT mulig før man føder, er jo stort sett bare blank guff..men når det tørker kan det være hvitt gulaktig.......fikk det selv noen uker tilbake når tantebarnet klemte på ene puppen min, etter det lekker dem såpass at jeg trenger å bruke ammeinnlegg.

Er heller ikke uvanlig å få det tidlig i svangerskapet.....MEN det viktige er å IKKE klemme på brystvortene....

Det positive(fikk vite på ammekurs) er at det er mest sannsynligvis et godt tegn at alt funker som det skal ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...