Gå til innhold

Hvor finner man de billigste turene

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Wellwell, jeg skal uansett til USA i nærmeste framtid. Jeg bodde der i ett år som utvekslingselev, og har ikke møtt familien der nede siden jeg dro hjem i 2007, så det begynner å bli på tide. Det blir endten til jul nå, alene, eller til sommeren med sambo. Jeg faller litt mot å dra alene til tross for at jeg ikke egentlig ønsker å feire jul i USA igjen... Det var ikke helt det samme, men pytt pytt! Ser for meg at tre uker med med min amerikanske familie blir litt i drygeste laget for samboeren min, som aller helst ønsker seg en kjæresteferie og treffe dem kanskje i en uke. Jeg har ikke samvittighet til å si til dem at jeg kommer til USA i tre uker, men at jeg bare har 1 uke til rådighet til dem... Uansett...

Hvor bestiller dere de billigste reisene deres? Hvis jeg reiser til jul nå så blir det å fly fra Værnes til MCI (Kansas City International Airport), men hvis det blir til sommeren så blir det å fly til NYC, deretter fly innenlands til Florida og leie bil og litt diverse...

Forresten, hvis dere har noen ideer til hvordan en eventuelt kunne ha sagt på en pen måte at en ikke ønsker å bruke hele ferien sin på en familie som har vært som MIN familie for meg, så blir jeg også glad... Hovedsaklig hadde det vært mest spennende å reise i sommer. Men da igjen - får jeg ikke truffet vennene mine som bor i Kansas... Kanskje må jeg reise to turer... Jaja. Dette ble litt rotete, men pytt pytt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både Icelandair, KLM og Lufthansa har stadig vekk kampanjer til USA, så er bare å følge med.

Når det gjelder å ikke være hos dem i mer enn én uke, så er det vel ikke verre enn å si at kjæresten din har lyst til å se mer av det fantastiske landet deres når dere først var der, så derfor skal dere reise rundt etter å ha besøkt dem.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En uke er da lenge å være hos de, syns jeg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En uke er da lenge å være hos de, syns jeg.

TS her:

Ja, jeg uttrykte meg ikke godt nok i innlegget mitt. Jeg synes også at ei uke er lenge nok, men siden de bor i Kansas og vi tenker å dra til New York en svipptur og hovedsaklig i Florida, så ville de måttet flydd ned til Florida for å treffe meg. Dette har de allerede sagt at de har lyst til å gjøre, men det er jo da det er vanskelig for meg å bare si "sorry folkens, nå skal vi på KJÆRESTEferie", som da er den egentlige grunnen, men jeg synes det blir for frekt å si.. Eller?? :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...