Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg ser det er en del barnevakt tråder her. Jeg satt egentlig bare å lurte på, hva om du spør en ungdom om h*n ville sitte barnevakt for ditt barn, hvordan hadde du reagert om h*n sa "nei, jeg har ikke lyst", eller noe sånt? Det er kun er generelt spørsmål. Det har ikke skjedd meg
gullhjerte Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Å si nei er jo en ærlig sak det, og tommelen opp til folk som sier nei til ting de ikke har lyst til
LukaFrost Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Det er en ærlig sak å ikke ville sitte barnevakt. Ikke alle som føler seg komfortable med å ha ansvar for andres barn. Helt ok å si nei.
Shade Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Er ikke det helt greit da? Kan ikke tenke meg at vanlige oppegående mennesker reagerer særlig på det, hverken i positivt eller negativt rettning
Gjest mm Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Da hadde jeg vel sagt, "helt greit" og spurt noen andre.
Grønt blad Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Selvfølgelig litt kjedelig hvis man ikke har så mange andre å spørre, samtidig er det bra at hun/han tør å si nei hvis hun/han ikke ønsker det/er ukomfortabel med situasjonen/ikke liker barn ol. Hadde sagt ok og spurt noen andre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Da hadde jeg tenkt at de hatet meg og ungen min og hele familien min.
Jade Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Jeg hadde ikke blitt overrasket eller fornærmet i det hele tatt. Det er da ikke alle som liker å sitte barnevakt, og ingenting dumt med det!
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Hva er vitsen med å spørre om man ikke vil gi personen som spørres mulighet til å svare?
Susan Sto Helit Skrevet 27. mai 2010 #12 Skrevet 27. mai 2010 Det må da være helt greit. Blir jo det samme som når vi spør besteforeldrene om barnepass og de sier at de ikke kan/vil eller orker en gang. Hadde de ikke kunnet si ifra når de ikke ville, så hadde jeg faktisk ikke turt å spørre, fordi jeg følte jeg utnyttet dem. Sier noen "nei, jeg vil ikke", så er det da bedre å finne noen andre. Eller passe sitt eget barn.
Miss Puddel Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 Da hadde jeg lagt meg ned på bakken og skreket og sparket med bein og armer til vedkommende sa ja likevel, alternativt holdt pusten til de gikk med på å sitte barnevakt... -nei, ærlig talt, sier noen nei, så er da det en ærlig sak. Da hadde jeg bare spurt noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå