Gå til innhold

Vil ikke sitte barnevakt

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser det er en del barnevakt tråder her.

Jeg satt egentlig bare å lurte på, hva om du spør en ungdom om h*n ville sitte barnevakt for ditt barn, hvordan hadde du reagert om h*n sa "nei, jeg har ikke lyst", eller noe sånt?

Det er kun er generelt spørsmål. Det har ikke skjedd meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å si nei er jo en ærlig sak det, og tommelen opp til folk som sier nei til ting de ikke har lyst til :)

Skrevet

Det er en ærlig sak å ikke ville sitte barnevakt. Ikke alle som føler seg komfortable med å ha ansvar for andres barn. Helt ok å si nei.

Skrevet

Er ikke det helt greit da? Kan ikke tenke meg at vanlige oppegående mennesker reagerer særlig på det, hverken i positivt eller negativt rettning

Skrevet

Da hadde jeg vel sagt, "helt greit" og spurt noen andre.

Skrevet

Selvfølgelig litt kjedelig hvis man ikke har så mange andre å spørre, samtidig er det bra at hun/han tør å si nei hvis hun/han ikke ønsker det/er ukomfortabel med situasjonen/ikke liker barn ol.

Hadde sagt ok og spurt noen andre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg tenkt at de hatet meg og ungen min og hele familien min.

Skrevet

Prisen på darnevakt timene var for lav?

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt overrasket eller fornærmet i det hele tatt. Det er da ikke alle som liker å sitte barnevakt, og ingenting dumt med det! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å spørre om man ikke vil gi personen som spørres mulighet til å svare?

Skrevet

Det må da være helt greit.

Blir jo det samme som når vi spør besteforeldrene om barnepass og de sier at de ikke kan/vil eller orker en gang.

Hadde de ikke kunnet si ifra når de ikke ville, så hadde jeg faktisk ikke turt å spørre, fordi jeg følte jeg utnyttet dem.

Sier noen "nei, jeg vil ikke", så er det da bedre å finne noen andre. Eller passe sitt eget barn.

Skrevet

Da hadde jeg lagt meg ned på bakken og skreket og sparket med bein og armer til vedkommende sa ja likevel, alternativt holdt pusten til de gikk med på å sitte barnevakt...

-nei, ærlig talt, sier noen nei, så er da det en ærlig sak. Da hadde jeg bare spurt noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...