Gå til innhold

Inngang i kirken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Litt nsygjerrig på hvordan dere andre gjør det ift. inngang i kirken.

Har forstått det slik at brudgom og hans forlover er først i kirken, og står ved alteret og venter idet gjestene kommer inn. Hvem går isåfall brudens forlover inn sammen med? Føler det blir litt "stusselig" om hun skal komme gående inn alene...

Jeg, bruden, skal komme inn med min far.

Hva gjør dere? Klarer ikke helt å se for oss "prosessen".. Vårt bryllup blir vårt første kirkebryllup ;)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårt bryllup blir vårt første kirkebryllup ;)

Og forhåpentligvis det siste? ;)

Vi gikk sammen inn, fordi vi følte at det var riktig for oss.

Skrevet

Vi skal ankomme sammen og gå inn i kirka sammen, etter at de andre (forlovere og gjester) har kommet.

Skrevet

Berentsens; *ler* Mente at ingen av oss har vært i bryllup i kirka før;)

Skrevet

Berentsens; *ler* Mente at ingen av oss har vært i bryllup i kirka før;)

Å ja, ;)

Skrevet

jeg tror at vi kommer til og ha det slik at han og hans forlover står og venter.. så kommer mine 3 brudepiker inn... er ikke helt sikker på hvordan min forlover skal gå inn men har god tid på og finne det ut =)

så skal mine 2 brødre gå på hver sin side av meg, min far skal ikke følge meg til alters da jeg ikke har hatt så god kontakt med han, så føler at mine brødre fortjener det mer enn han =D

Skrevet

Jeg skal gå inn med min far og brugommen og hans forlover skal stå sammen med presten.

Men veldig godt spørmål dette med min forlover ja...?

Skrevet

Brudgommen står sammen med forloveren på første rad. Når jeg og forloveren kommer, sniker hun seg inn først og setter seg. Dette er jo tegnet til gjestene at nå skjer det noe snart :)

Så kommer jeg og min far, fulgt av brudepiken og brudesvennen.

Skrevet

Da jeg var forlover for min venninne, vi var to forlovere, så gikk vi sammen opp gulvet og satte oss sånn rett før musikken/inngangsmarsjen startet å spille. Da hadde vi ordnet bruden helt klar der ute, og så fikk hun et øyeblikk alene med sin far. Nå vi kom opp gulvet forsto gjestene at bruden var på plass og at ting snart skulle skje. Brudgommens far begynte å gråte alt da han så oss komme opp gulvet da :fnise: :rødme: så søt og masse følelser knyttet til den dagen!

På vår dag kommer nok mine forlovere til å gå opp gulvet leiende på vår sønn på 2 år. Men vet ikke om musikken alt skal ha startet da, eller om den starter rett etterpå når pappa og jeg kommer.. Åhh som jeg gleder meg! Bare en mnd til nå!!

Skrevet

Jeg har heller aldri vært i et kirkelig bryllup før. Så jeg bare skyter inn et spørsmål siden dere har vært inne på saken.

Er det vanlig at brudgommen kommer inn før eller etter gjestene. Altså om han står der når gjestene kommer å setter seg, eller om han kommer ut å steller seg der rett før alt starter?

Skrevet

Jeg har heller aldri vært i et kirkelig bryllup før. Så jeg bare skyter inn et spørsmål siden dere har vært inne på saken.

Er det vanlig at brudgommen kommer inn før eller etter gjestene. Altså om han står der når gjestene kommer å setter seg, eller om han kommer ut å steller seg der rett før alt starter?

det er vel mest normalt at han står der når gjestene kommer.. =D

Skrevet

Nå skal ikke vi gifte oss i kirken, men vi har valgt annerledes enn dere over. Brudgommen står foran og venter, og jeg går inn alene. Jeg har ikke lyst å bli "gitt vekk", selv om det i og for seg ikke er så farlig om man går alene eller med far disse sekundene. At jeg ikke går sammen med brudgommen skyldes at han har så lyst å se meg komme inn i brudekjole :) Litt av spenningen!

Skrevet

Min kjære skal stå å vente inne på alle kommer med sin forlover. så kommer gjester, så brudepikene mine(som er voksene) sammen med tantebarna mine som skal bære ringene på hver sin pute(de er tvillinger på 2 år i skrivende stund), så kommer min forlover(usikkert hvordan) og deretter blir jeg fulgt opp av min bror

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...