Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har nå hørt mye om YSL Touche Eclat, og lurer på, er den så mirakuløs som det påståes? Forsvinner mørke ringer under øynene?

Hva annet bruker du den til?

Hvor er det billigst å kjøpe/bestille denne?

:klemmer:

Skrevet

Nei den er ikke så mirakuløs som det påstås. Den er helt okei, men den er altfor tynn for min smak, og dekker lite. Hos meg forsvinner ikke ringer under øynene i det hele tatt. Du kan prøve å bruke den som highlighter; altså for eksempel på neseryggen og andre steder du ønsker å fremheve. Men jeg synes ikke den er super til det heller. Den forsvinner bare, spør du meg, og gir ikke noe særlig resultat fra eller til.

De har den ganske rimelig på Cheapsmells og FeelUnique i alle fall. Men jeg anbefaler den ikke.

Skrevet

Hvilken concealer er det som funker til å ta vekk mørke ringer da?

Skrevet

Vær obs om du reagerer lett.. Fikk skikkelig utslett rundt øynene av denne! var vondt og brukte nesten en mnd på å leges!

Skrevet

Enig med det Rosebud sa! Den er ikke så fabulous som man vil ha det til....

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg synes den er fantastisk, men da som en highlighter under øynene, på øyenbrynsbenet og nesebenet.

Den er ikke en fullverdig concealer, det har den for lite dekkevne til, men så er det heller ikke en concealer, det er en highlighter.

Det er klart mange blir skuffet over et produkt når de har en forventning som ikke stemmer overens med hva produktet egentlig er ment for.

Legger ved en link med produktbeskrivelsen fra YSL's sider:

http://www.yslbeautyus.com/make-up-complexion-concealer/c38_40_45/p141/touche-eclat-radiant-touch/product_info.html

Skrevet

Jeg synes den er fantastisk, men da som en highlighter under øynene, på øyenbrynsbenet og nesebenet.

Den er ikke en fullverdig concealer, det har den for lite dekkevne til, men så er det heller ikke en concealer, det er en highlighter.

Det er klart mange blir skuffet over et produkt når de har en forventning som ikke stemmer overens med hva produktet egentlig er ment for.

Legger ved en link med produktbeskrivelsen fra YSL's sider:

http://www.yslbeautyus.com/make-up-complexion-concealer/c38_40_45/p141/touche-eclat-radiant-touch/product_info.html

Jeg synes nå ikke den gjør noen særlig jobb som highlighter heller. Den forsvinner bare, som sagt.

Og jeg må tilføye: "Instant highlighter that banishes shadows, erases signs of fatigue and leaves your skin looking radiant. Touche Éclat is 8 hours of sleep in a pen." :skratte:

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg synes den er veldig god, som highlighter.

Den har ikke god dekkevne og passer ikke hvis du har veldig mørke ringer under øynene, da gjør den det nesten verre. Har du blå ringer anbefaler jeg å bruke en laksefarget concealer først.

Men akkurat det med "8 hours of sleep in a pen" var veldig beskrivende synes jeg! En dæsj under øynene og i øyenkrokene, under øyenbrynsbenet, langs neseryggen, på kinnbena, på leppebuen eller hvor du nå legger highlighter så går du fra trøtt i trynet til våken og vakker med kun med ett sminkeprodukt.

Den er ganske diskret og usynlig, men er jo det som er poenget også da. Man ser ikke ut som man har sminke på seg, man ser bare litt penere ut.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg synes nå ikke den gjør noen særlig jobb som highlighter heller. Den forsvinner bare, som sagt.

Og jeg må tilføye: "Instant highlighter that banishes shadows, erases signs of fatigue and leaves your skin looking radiant. Touche Éclat is 8 hours of sleep in a pen." :skratte:

Fungerer flott for meg, men vi er alle forskjellige :)

Skrevet

Fungerer flott for meg, men vi er alle forskjellige :)

Ingenting er jo bedre :) Og greit for TS å få med seg ulike sider av saken også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...