Gjest GirlDreamer Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg mener å ha lest flere steder her at man må betale toll hvis man bestiller varer for over 200kr, stemmer dette? Og hvor mye er tollen på isåfall? Jeg har bestillt varer for ca 1400kr på feelunique.com og er litt spent på om det blir noen uforutsett utgifter
Rosebud Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Pinkyh har rett i at det er 25 % moms på alle varer over 200 kr. Det kommer i tillegg et tollbehandlingsgebyr på toppen av dette som er på ca 110 kr når varene har en verdi på mellom 200 og 1000 kr. Har varene verdi på over 1000 kroner mener jeg tollbehandlingsgebyret er ca det dobbelte, altså rett over 200 kr. Men! FeelUnique betaler tilbake alle utlegg du måtte få av tollbehandlingsgebyr og moms, så det trenger du ikke tenke på Endret 26. mai 2010 av Rosebud
Gjest GirlDreamer Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Seriøst? Det er jo dritbra da! Men hvordan gjør man det da? Finner ikke noe på nettsida om det nemelig...
Rosebud Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Seriøst? Det er jo dritbra da! Men hvordan gjør man det da? Finner ikke noe på nettsida om det nemelig... Du betaler toll/moms når du henter pakken, og tar vare på kvitteringen. Så tar du et bilde av den, eller scanner den (pass på at det er leselig), og legger dette ved en mail til [email protected], hvor du skriver summen du betalte i toll/moms i pund, ordrenummeret, og gjerne også kontonummeret du vil ha pengene refundert til (hvis du ikke skriver dette mener jeg at de setter summen til det kortet du betalte med). Voila - pengene får du om noen dager (kan ta litt lengre tid hvis de er travle) Endret 26. mai 2010 av Rosebud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå