Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg elsker majones og har det på det meste av det jeg spiser. Jeg skal forsøke og bli litt mer sunn og ikke spise så fet mat, og majones er jo ikke akkurat sunt eller slankende.. Men det er så mye jeg ikke klarer å spise uten majones. F.eks makrell i tomat og leverpostei.. Vet jo at det finnes lett-majones, men er den egentlig så lett? Synes igrunnen den ikke er så god heller. Jeg snakker her om Mills majones. (Det er forøvrig den jeg synes er best, og klarer egentlig ikke spise andre typer) Er det noe jeg kan erstatte majones med? Eller er det en sunnere en på markedet som allikvel smaker godt?
Pinkyh Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Nå er ikke jeg en majones-fantast eller noe, men jeg kjøper Vita hjertego' sin majones. Må vel være litt sunnere? Syns det smaker det samme, men mulig majoneskjennere vil syns den smaker annerledes.
Chanel.No5 Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Ekstra lett majones inneholder cirka en tredjedel av både fett og kalorier i sammenligning til ekte majones Her har du næringsinnholdet til en rekke majoneser; http://www.matvareguiden.no/sokemaskin.asp?search=majones&type=produkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå