Gjest Camilla Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Kjæresten har jobbet sinnsykt mye de siste månedene, han er så sliten stakkars, derfor sa jeg at jeg kunne spandere spa og hotell til oss på fredag. Vi må reise et stykke så han har sagt at det kunne vi gjøre dersom han orket etter jobb og ikke måtte jobbe lenge på fredag. Nå sier han at han ikke orker og vil bare være hjemme alene og sove. På fb siden hans sto det plutselig i dag " flott, da snakkes vi på fredag ettermiddag, vi går en runde rundt vannet;)" akkurat da jeg hadde lest det ble det slettet, han hadde sikkert ikke regnet med at hun skulle skrive dette på veggen hans.. Hun som skrev det er er en dame som jeg vet at han har vært interessert i for en tid tilbake da vårt forhold skrantet. (Han vet ikke at jeg vet det) Derfor sårer det veldig at han skal gå tur (eller hva de skal) med hun (som han har sagt til meg at han har ingenting med å gjøre)når jeg vil spandere dette på han så vi kan gjøre noe fint sammen etter alt stresset han har hatt i det siste. Er jeg urimelig eller ville dere også blitt lei dere? skal jeg ta det opp med han? isåfall hvordan?
Miss moneypenny Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Nei her syns jeg ikke du er urimelig! Jeg ville blitt hjemme, siden han regner med å være alene. Også ville jeg spurt "skal vi gå en runde rundt vannet på fredag?", så han skjønner at du har sett det. Men det er bare hva jeg ville ha gjort, det fins nok mer voksne måter å håndtere det på
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Jeg ville kanskje ha endret din plan og heller spurt om dere skulle gå en tur.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Huff... jeg skjønner jo at du blir lei deg. Jeg ville nok tatt det opp direkte med han. Forklart han at du så meldingen, og at du ble lei deg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Ikke for å svartmale alt (selv om jeg faktisk gjør det..), men det er jo klassiske tegn på utroskap.
Gjest gjest Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 Ja, si det som det er, at du så det og at du lurer på hva som foregår.. Etter mye stress er det vel kjæresten han vil slappe av sammen med en fredagskveld?
Piper Skrevet 26. mai 2010 #8 Skrevet 26. mai 2010 Når han velger bort en tur med deg, til fordel for en tur med en annen, ville ejg takket for meg og gått derifra. jeg ahdde ikke brukt tid og energi på å finne ut hva som skjer, for han har jo tydeligvis sagt det med å foretrekke selskapet til den andre. Tror du at han vil innrømme for deg at det er noe mellom de to? Han kommer sikkert med noe slikt at du har missforstått, og han forstår ikke hva du snakker om osv. Eller så kan du ta deg en runde rundt vatnet du også, kanskje du treffer på de to. og skulle du gjøre det, er den beste medsinen å bare riste på hodet og snu deg og gå derifra. Du kommer ingen vei med å bli sint eller noe slikt, for det er mye emr effektivt å ikke si noe i det hele tatt.
Rosalie Skrevet 26. mai 2010 #9 Skrevet 26. mai 2010 Jeg ville sagt som sant er, at du fikk med deg meldingen fra XX på Facebook før han slettet den, og at det sårer deg veldig at han lyver deg rett opp i ansiktet om hva han skal gjøre på fredag og at han foretrekker å heller tilbringe tid med en bekjent enn med deg. Og om det er slik det skal være kan dere like så godt slå opp. (dersom du er klar for et brudd, da. Jeg syns startinnlegget lukter noe vanvittig, og selv om jeg ikke er av dem som roper "ulv, ulv" til en stadighet, vil jeg faktisk tro at de to om ikke annet flørter. Og det at han treffer henne bak din rygg - nix gut...)
Gjest gjest Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Han har nok noe på gang med denne jenta han var interessert i en gang, og sikkert fortsatt er fascinert av. Tydeligvis har de kontakt, kanskje møttes før, og skal nå møtes igjen. Du er ikke urimelig, har grunn til å bli lei deg, og bør ta det opp med han. Men som du blir advart mot her, så vil han nok ikke si sannheten... Følg litt med på han, og se hva han gjør på fredag. Regner med dere ikke bor sammen siden han sa han ville være alene?
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 Jeg ville latet som ingenting, ikke sagt noe, men vært klar til han er klar til å gå denne runden. Akkurat i det han går ut døren ville jeg sagt at jeg ble med. Deretter ville jeg fulgt nøye med ham, at han ikke fikk anledning til å sende melding eller ringe til noen, isåfall ville det gitt deg nok et signal om at han driver med noe som ikke tåler dagens lys. Det ville det også vært om han pluselig ikke ville gå likevel. Da har du grunn til å be om forklaring, og la ham vite det andre som du leste. Velger han likevel å gå, så ville det jo vært artig å sett om dere traff denne damen på veien, og se hvordan hun reagerte. Da kunne du jo også holdt han i hånden og sett hvordan han reagerte på det. Om du merker noe reaksjon fra han og/eller henne, så ville jeg tatt det opp rett etterpå. Om hun bare hev seg med dere på turen, som enhver venn, så kan det kanskje hende at de bare har et vennskapsforhold. Men da er det rart han ikke har nevnt det, og at han sier han ikke har noe med henne å gjøre. Vil ikke virke negativ jeg heller, men dette lukter muffens, og jeg ville presset frem en forklaring på denne måten. Ber du om en forklaring bare etter det du leste, kommer han bare til å dikte opp en troverdig historie, og være mer forsiktig i ettertiden. Nei, bruk litt kvinnelist;)
O'hara Skrevet 26. mai 2010 #12 Skrevet 26. mai 2010 Jeg hadde tatt det opp med han. Ellers er jeg enig med Wadjet.
hjertesukka Skrevet 26. mai 2010 #13 Skrevet 26. mai 2010 Klart det sårer. Men for å si det enkelt, jeg ville ikke brukt en eneste kalori mer på denne mannen. En som lyver deg så til de grader opp i ansiktet, har vist at han har noen egenskaper som hvertfall jeg ikke kunne akseptere. Å ha dårlig magefølelse og måtte leke spion i et forhold er virkelig lavmål. Kom deg ut av det jo før jo heller.
Gjest Camilla Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 Han har nok noe på gang med denne jenta han var interessert i en gang, og sikkert fortsatt er fascinert av. Tydeligvis har de kontakt, kanskje møttes før, og skal nå møtes igjen. Du er ikke urimelig, har grunn til å bli lei deg, og bør ta det opp med han. Men som du blir advart mot her, så vil han nok ikke si sannheten... Følg litt med på han, og se hva han gjør på fredag. Regner med dere ikke bor sammen siden han sa han ville være alene? Nei, jeg bor ganske langt fra han. Så jeg kan ikke plutselig dukke opp der,jeg aner ikke hvilket vann det er snakk om en gang..Men om det er noe mellom de så kommer han nok ikke å fortelle sannheten nei, så hadde vært greit å finne ut av det på en annen måte ennn å spørre han. Hun har kjæreste hun også, så det på profilen hennes...huff.
Facepainter Skrevet 26. mai 2010 #15 Skrevet 26. mai 2010 Kanskje hun skrev det til feil person, men det er da måte på hvor naiv man skal være.
Gjest Camilla Skrevet 26. mai 2010 #16 Skrevet 26. mai 2010 Klart det sårer. Men for å si det enkelt, jeg ville ikke brukt en eneste kalori mer på denne mannen. En som lyver deg så til de grader opp i ansiktet, har vist at han har noen egenskaper som hvertfall jeg ikke kunne akseptere. Å ha dårlig magefølelse og måtte leke spion i et forhold er virkelig lavmål. Kom deg ut av det jo før jo heller. Men det er så vanskelig å vite..det kan jo være at han ikke er interessert i hun nå, men vet at jeg har lurt på hvem hun er, (hun har kommentert mye på veggen hans tidligere)og har derfor ikke lyst til å si at han skal gå tur med hun, de deler en interesse som jeg vet at de har diskutert tidligere, kan jo være at det er det de skal..og det er jo lettere å gå en tur når en er sliten enn å kjøre langt for å komme til et spa..jeg vet ikke, klarer ikke å tenke klart jeg:(
hjertesukka Skrevet 26. mai 2010 #17 Skrevet 26. mai 2010 At han ikke prioriterer DEG og deres forhold, forteller meg at han ikke er så ivrig som han burde være.
Facepainter Skrevet 26. mai 2010 #18 Skrevet 26. mai 2010 (endret) At han ikke prioriterer DEG og deres forhold, forteller meg at han ikke er så ivrig som han burde være. Hadde han faktisk holdt seg hjemme kunne man snakket om prioriteringer. Når han sier han vil være hjemme alene og går hen og avtaler noe med en annen jente snakker vi mer om svik enn prioriteringer. Endret 26. mai 2010 av Facepainter
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #20 Skrevet 26. mai 2010 Er du i det hele tatt sikker på at han virkelig "jobbet mye" i det siste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå