Gå til innhold

Hvordan ville dere dekorert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å få til at bryllupet ikke skal være så stivt.

Skal ha bryllupet i et partytelt ved et vann. Skal ha tapas og grill, og vi håper på fint vær sånn at jeg kan ha masse levende lys og lykter i trærne ute, og langs en vei som fører ned til sjøen.

Det jeg lurer på er om jeg ikke skal gjøre så mye ut av pynten inne i teltet, men jeg er veldig usikker.

Skal ha runde bord med hvite duker. Skal vi bare plukke markblomster å sette i vaser + noen stearinlys, eller skal jeg f.eks kjøpe tyll og noen strass stener og stearinlys til å ha på bordene, samt kjøpe slike kinesiske, runde lanterner (f.eks i lilla) å henge i taket inne.

Hva tror dere blir best til et sånn type bryllup?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det høres kjempefint ut sånn du beskriver det!

Et par tips: tenk på hvor lyst det kan være utendørs en sommerkveld og hvor godt synlig de lyktene du beskriver langs veien faktisk vil bli.

Velger du lilla lykter er det veldig stilig om denne fargen blir tatt igjen i en eller annen måte på bordene - enten ved sløyfe rundt vasene eller servietter eller...

Skrevet

Jeg tror det blir helt nydelig!

Akkurat sånn vil jeg ha det i mitt bryllyp en vakker dag.. :rødme:

Det kan også være fint med lysslynger med små lys i trærne rundt teltet (sånne man har på buskene i hagen når det er jul). Utover kvelden når det blir mørkere vil dette gi en utrolig stemning i tillegg til stearinlysene.

Også ville jeg kjørt på med nydelige blomster!

Skrevet

det høres kjempe fint ut..

skal selv ha mye mer levende lys enn blomster. skal ha det inne men det er slike vel 2 søyler jeg skal dandere noe blomster/grønnt oppover, også går det slike "bjelker" i take jeg vil se om jeg får hengt opp noe jeg kan ha telys i.. På bordet skal jeg ha slike enkle vaser/små boller jeg skal ha 1-3 roser oppi(bare hodet) så skal jeg ha enn del telys mellom disse og roseblader på bordet. det kan være jeg skal ha noen lys som er litt høye også, men jeg får se..

• 2 uker senere...
Skrevet

Det går ann å kjøpe sånn metervis med "englevev" på hobbybutikker og bok og media, som du kan ha som en løper på bordene. Bare det pynter opp de hvite dukene f.eks. Ellers er det alltid koselig med levende lys, kubbelys, små detaljer kan gjøre underverket. Ha litt glitter på bordene. Sett opp små kort i samme stil som bordkortene der det står fine ord eller sitater. Ha enkle enslige vaser med bare en blomst i på alle kordene. enkelt men fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...