Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 lurer på om noen har prøvd dette- ble det mye skjolder? fin farge?
pingalu Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Har ikke prøvd dette, men tror uansett at det ikke er så lurt, i og med at beskyttelsesgraden til solkremen vil bli mye svakere, siden du "vanner den ut" med selvbruning. Tror det er lurere å smøre på selvbruninga før du smører på et eget lag med solkrem, evt. blande selvbruning med bodylotion hvis du vil ha en svakere effekt enn kun ren selvbruning
Djungelvrål Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Bare et tips. Hvis en er full av selvbruning når en er på stranda får man mindre brunfarge av sola. Selvbruningsfargen stenger litt for strålene.. Oppdaget dette sist jeg var i syden for da droppet jeg selvbruningsrunden før jeg dro. Fikk mye jevnere og finere farge uten. Men den er fin til å holde fargen vedlike og for å friske opp etter sydenturen.
Lykkelitenen Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Signerer vinnie Bruk en selvbruner senere, eventuelt en bodyloton med selvbruner om natta for å få sterkere farge... Fines også solkremer som gjør at huden lettere blir brun, som f.eks piz buin som har en serie som inneholder melatin, det soffet som huden lager når den blir brun. Fås i solkrem i faktor 6, 15 og 30, samt olje i faktor 6 og 10... Egentlig vil jeg anbefale 30 i syden! I allefall i ansikt og på bryst, brun blir du likevell Og eventuelt kombinere med betakaroten.
Djungelvrål Skrevet 27. mai 2010 #5 Skrevet 27. mai 2010 Ja jeg brukte faktor 20 i syden sist og fikk alikevel soleksem på brystet, burde nok brukt enda høyere. Har du merket forskjell på fargen når du har brukt den piz buin serien fremfor f.eks ambre solair?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå