O'hara Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Hei Noen som har noen tips til hvor man kan få kjøpt stoffer til klær på nett? Jeg vet av stoff og stil, og synes ikke kvaliteten der alltid er like bra... Jeg er på utkikk etter stoffer som kan passe til klærne som er i disse katalogene: Ottobre spring 2010 Ottobre summer 2010 Noen som har noen tips?
Gjest Dorey Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jøss, hva er galt med stoff og stil? Jeg syr _mye_ og har aldri merket noe dårlig kvalitet der... Vet ikke om jeg vil anbefale å kjøpe stoff fra nettbutikker, du får jo ingen mulighet til å se hvordan stoffet virkelig ser ut. Mange stoffer lar seg heller ikke fotografere spesielt godt. Hvis du bor i Oslo kan du jo ta deg en tur på Grønland, men her er det mye av dårlig kvalitet. Men du får jo selvsagt hva du betaler for.
O'hara Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ingenting galt med Stoff og stil, har kjøpt en del derfra. Men, kvaliteten er ikke like bra alltid, altså enkelte stoffer. Jeg merker hvertfall stor forskjell på gardinstoffet derfra og andre plasser, så nei, jeg synes ikke alltid det er like god kvalitet Jeg vet man, stort sett, får hva man betaler for, og derfor har jeg ingen problemer med å betale 5-800,- meteren for gardinstoff Det er ingen stoffbutikker her i mitt nærområde, såvidt jeg vet, og derfor trenger jeg nettbutikker. De fleste jeg kjenner til sender også prøvelapper slik at man kan se/kjenne på stoffet før man bestiller. Noen som har noen tips til nettbutikker? Endret 26. mai 2010 av O'hara
gullhjerte Skrevet 27. mai 2010 #4 Skrevet 27. mai 2010 (endret) Mine forslag til nettbutikker: Cethodesigns - en god norsk nettbutikk Textart - norsk nettbutikk Alt om Håndarbeide sin butikk, dansk Superbuzzy.com Det var de jeg kom på i farten.. Jeg sverger til CethoDesigns og Stoff og Stil. Edit: Kom på flere Stof2000 - dansk The fabricfairy og kanskje også FabricParadisekan være til hjelp.. Endret 27. mai 2010 av gullhjerte
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #6 Skrevet 27. mai 2010 Sydilla Ble noe galt med det tidligere innlegget.
O'hara Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2010 Tusen, tusen takk!! Her finner jeg garantert noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå