Gå til innhold

Badedrakt på strana

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli litt lei av bikinier som aldri er som de skal, og har nå kjøpt en litt retroaktig prikkete badedrakt.

Er det utolig kjipt/rart å bruke det i stede for bikini på stranda? Kommer til å bruke den til det uansett, men bare littnyskjerrig på hva folk tenker. Virker jo som om badedrakter er litt på vei inn igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det har kommet mange flotte og lekre badedrakter de siste sesongene, synes faktisk det kan være mer trendy og moteriktig å gå i en kul badedrakt enn en sliten og kjedelig bikini. Go for it :)

Skrevet

Jeg er kanskje ikke helt med på moten for tiden, men for meg blir badedrakt veldig rart på en badestrand. Blir jo ikke brun på magen! :fnise:

Men hvem vet... Kanskje jeg endrer syn hvis det blir mer og mer vanlig med badedrakt på stranda. Man blir jo mer vant til det, og plutselig syns man det er fint selv også. Rart med det. :gjeiper:

Skrevet

Ja, får man ikke et rart skille, hvis man soler seg i badedrakt :ler: da kan du ikke bytte mellom badedrakt og bikini, det ville sett rart ut med skillen :fnise:

Skrevet

Ja, får man ikke et rart skille, hvis man soler seg i badedrakt :ler: da kan du ikke bytte mellom badedrakt og bikini, det ville sett rart ut med skillen :fnise:

Nei, Gud forby at man viser seg offentlig med skille...

Jeg tror de aller, aller fleste på stranda bryr seg minimalt om hva andre har på seg, og de som måtte bryr seg, gjør det bare i en flyktig tanke. Det er neppe noen som peker og ler, kaster stein eller ringer media...

Skrevet

Nå var det vel ikke skilleproblematikken pga. hvordan folk på stranden ville ha sett på deg, men fordi man gjerne vil ha litt farge på magen også?

Jeg synes det er kjempemange fine badedrakter for tiden, men ville også ha slitt litt med det skillet. For min del er magen et av de viktigste stedene å få litt farge på, da virker den slankere synes jeg :)) (Men der igjen holder jo badedrakten inn problemet, mens bikinien viser alt). Hehe.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en stilig badedrakt i fjor, og har planer om å bruke den i år også. Godt mulig at jeg kjøper enda en, synes det har kommet mange fine badredrakter i år.

Følte meg på ingen måte en "kjærring" da jeg brukte den, og skille ser jeg ikke på noe problem. Badedraken min har stropper som denne bikinien, og gir derfor svært lite skille (og kan uansett lett knytes opp når jeg ligger å soler meg), og skjæringen bak er dyp nok til at jeg ikke får skille som vil synes når jeg går i kjoler, singleter osv. Nei, magen blir ikke brun men det er det jo ingen som ser (annet enn meg selv og mannen).

Har aldri følt meg helt bekvem med å sprade rundt i bikini, så det bruker jeg nesten aldri og da helst i egen hage. Jeg er superfornøyd med at at det begynner å komme endel fine badedrakter. En ordinær Speedo trenings-badedrakt er jeg med på at ikke er spesielt stilig.

Skrevet

oooh, det er så utrolig mange fine badedrakter på markedet de siste årene !! Jeg hadde neppe gått ut på stranden i en vanlig sports butikk variant, den må jo være litt fin, og da reagerer nok ingen :)

Jeg har bikini kropp da, men den ene badedrakten jeg kjøpte for 3 årsiden er finere enn alle bikiniene jeg eier så langt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det med skille er noe problem, der får man jo heller ikke sol om man bruker en singlet, eller annet sommerplagg som dekker magen en dag det er sol. Synes det er teitere med det halterneck-skillet man får med mange bikinier i dag. Det ser rart ut når man skal ha ett plagg med andre stropper.

Skrevet

Er så gammel at jeg syns badedrakter er for besteforeldregenerasjonen.

Skrevet

Er mange kule badedrakter nå, så jeg hadde hvertfall ikke sett rart på en som kom med badedrakt på stranden. Heller vært litt misunnelig om badedrakten var veldig stilig :)

Skrevet

Hvorfor må man være brun på magen da? :klø:

Skrevet

Har i grunnen aldri syntes bikini har vært særlig snasent på meg, så har alltid brukt badedrakt jeg.. Men jeg ligger ikke og soler meg på stranda i sånt, da, da har jeg shorts/skjørt og topp.. hehe..

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes badredrakt viser alt for mye også jeg. Liker ikke å gå rundt og se ut som jeg er naken med kroppsmaling :gjeiper:

Jeg liker de badedraktene med skjørt, som denne:

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/ells_1176/ells_1176714_M.jpg

Kjempefin, og ikke så tettsittende og avslørende som de fleste andre drakter som kryper opp både her og der. Men jeg savner drakter som er mer tilpasset oss med stort "frontparti". Har ikke lyst til å gå rundt og se ut som Dolly Parton, eller at hele stellet velter fram når man skal svømme. Hvor får man tak i badredrakter som gir like god støtte som en bh? Eller som dekker så godt at man evt kan ha bh under? Aller helst skulle jeg gått i burkini. Jeg synes forøvrig ikke det ser noe fint ut med bikiniskille. Nå soler ikke jeg meg frivillig heller, og blir ikke brun.

Skrevet

Anonym - jeg har den badedrakta du linket til, føler meg mye mer vel i den enn i de vanlige bikiniene eller badedraktene.

Skrevet

Jeg har aldri vært noe glad i å bruke badedrakt, har alltid kjøpt bikinier. Men nå for tiden kan man jo få tak i så utrolig mange flotte og stilige badedrakter at jeg nesten vurderer å gå til anskaffelse av en. Det skal ikke stå på utvalget i alle fall.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Retroaktig, prikkete badedrakt på stranda høres skikkelig kult ut! Og veldig in.

Gjest Katee
Skrevet

Hadde ikke sett rart på noen om de gikk med badedrakt. Jeg trives best i det selv og blir egentlig ikke noe brun, så da går jeg for badedrakt :) Og nå er det jo kjempemange stilige ute i butikkene!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes badedrakt på stranda er mye mindre rart enn bikini i svømmehallen. :filer:

Skrevet (endret)

Tror ikke jeg hadde brukt badedrakt på stranden selv, men det er så utrolig mange fine drakter å velge mellom da.

Monokini er jo en form for badedrakt, men som ikke dekker så altfor mye. Syns den passer ganske godt om man kanskje er litt misfornøyd med magen, og ønsker å skjule den litt.

Edit: Enda en som dekker magen ganske bra

Endret av sophiaM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...