Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes min "nettdate" viser så merkelig oppførsel...Han sa fra første stund at han allerede hadde en annen date, men at jeg kunne kontakte han om jeg ville. Jeg så gjorde...Vi avtalte å treffes, men så hørte jeg ingenting på en lang stund, før han igjen påpeker at han dater ei anna, og at han er i tvil om å treffe meg..Men i samme åndedrag sier han at vi må treffes. :o

Jeg synes også det er merkelig at han så raskt kan ha datet ei anna så ofte like etter at han hadde lagt inn annonse på et nettsted. De bor visst også et stykke unna hverandre...Kanskje han allerede hadde dame før han la inn annonsen også.. Hvorfor gjorde han da det? :roll:

Jeg føler det nesten som om han vil at jeg skal være den som "lokker" han....

Jeg er litt redd her. Jeg var nemlig veldig interessert i han, og ble så skuffa da han ikke holdt ord. Nå prøver jeg å ha litt is i magen..men jeg er litt redd for at det kasnkje ikke er så lurt å stifte nærmere bekjentskap med han...Men.. :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

trekk deg stille og rolig tilbake, mannen/gutten er ikke noe å samle på. Vil ha deg der i tilfelle det andre ikke er noe, men ikke noe mer. Finn deg en som vil ha deg :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Følg magefølelsen din du jenta mi...

Ikke treff han..

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel....jeg hadde nok planer om å bare gi faen..la han sitte der som et nek.

Men jeg er litt nyssgjerig også..ikke sikkert han er noe særlig. Kanskje det er han som lider av dårlig selvtillit, og derfor har gardert seg... :roll:

Jeg får bare ha MASSE is i magen..og ikke forvente noenting.

Dette er da også snakk om en respektert "forretningmann", med tilsynelatende høy moral profil iflg. mediene- ikke at jeg tror at det betyr noe..men....Jeg får ihvertfall oppleve hvordan det er å treffe en "kjendis" :ler:

Ja, vi får nå se........

Skrevet

Tror ikke det blir helt den store glamouren og rikdommen på deg. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke for å skuffe deg.

Men jeg er rimelig sikker på at jeg har møtt samme vedkommende på nett for et par tre år siden selv.

Møtte ikke vedkommende da, men snakket med ham igjen nå nettopp, helt tilfeldig. Det var ikke noe forandring der i gården nei. Han antok automatisk at jeg ville være interessert i en date med ham.

Hva jeg gjorde den gang var å finne meg en annen, som jeg forelsket meg i, og flyttet sammen med. Vi har det i dag fantastisk fint.

Vær skeptisk til nettet og dem du møter der.

(selv om jeg møtte min kjære der :P )

Lykke til videre

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Det er typisk sånt jeg også er redd for at han tenker om MEG. At jeg bare er en "lykkejeger"...og det er vel kanskje også derfor han holder litt avstand. Jeg vet jo hvem han er, ihvertfall iflg. mediene. Han vet ingenting om meg..likevel vil han ha kontakt.

Jeg er også redd for at han bare "bruker" meg fordi han kan få hvem han vil..og kanskje vil jeg heller ikke klare å overtyde han om at jeg faktisk ikke er en lykkejeger. Jeg føler at terskelen er veldig høy.....

Nå vet jo heller ikke dere noe om meg. Jeg kunne ha levd et "godt liv", men jeg valgte likevel å forlate min eks. Jeg har aldri brydd meg om penger og status, ihvertfall ikke andres. Jeg foretrekker å skape min egen karriere(det fikk jeg ikke lov til av min eks)..Og et av mine viktigste krav til en ny mann er nettopp høy moral..Det var også noe av grunnen til at jeg tok kontakt med denne "kjendisen"....IKKE fordi han var den han er. Denne "kjendisrollen" gjorde også at jeg snarere kviet meg enn gledet meg for å ta kontakt...og jeg føler nok også at han ikke er helt villig til å åpne seg..

Og en annen ting; jeg får veldig lett kontakt med menn da. Får høre at jeg er svært attraktiv..så jeg blir vel neppe sittende alene resten av livet om dette skjærer seg.

Men jeg skal ha både deres og min skepsis i hodet når jeg treffer han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...