Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på MGP finalen, og har plass på sponsor/vip-bord med servering. Dette er via jobben, og jeg kjenner ikke de andre som skal så veldig godt. Noen som vet noe om dresskode på et slik arrangement? Jeg har et par kjolekandidater:

Fra oasis. Veldig pen på, ser ganske kjip ut på bildet. http://houseoffraser.scene7.com/is/image/HOF/I_125287602_50_20090518?wid=150&hei=200&op_usm=1,1,0,0

Har også en lang kjole som er kjøpt i las vegas. har ikke bilde av den, men den er sort med en skulder, med en stor rød blomst på. fått utrolig mye komplimenter når jeg har bruk denne, veldig pen samtidig som den skiller seg litt ut :)

Eller skal jeg gå for mer standard "ut på byen" bekledning?Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg tenker på det er at MGP er en fest.

Gjest mari kontrari
Skrevet

Tror du kan kle deg akkurat så pent og glamourøst som du måtte ønske. Kanskje en fin anledning til å glitre litt? Begge kjolene du foreslår virker fine, men er kanskje stas å få brukt las vegas-kjolen om du føler deg fin i den :)

Skrevet

Sier bare én ting: BLING!

MGP er en av få kvelder i året det er lov å ta den helt ut, med masse glitter, løsvipper, you name i. Selve kjolen kan godt være enkel, som den på bildet, men ikke vær redd for å kjøre på med tilbehør.

Kos deg masse, skulle ønske jeg også hadde billett.. grr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...