Minnimusepus Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Ja, som headeren sier så er jeg nå veldig spent på om jeg er gravid, igjen Har lenge ønsket en til, men trodde ikke det skulle bli enda. Vel, jeg hadde veldig lange sykluser før og regnet ikke med at eggløsningen skulle skje før om noen dager enda. Tok eggløsningstest for morroskyld forrige onsdag, og den var positiv, det var den også på torsdag. Torsdagen hadde vi også sex. Kan legge til at jeg før ble lett gravid, noe som ikke gjør spenningen mindre. Nå har jeg en øm pupp, tisser masse, har hatt stikkinger (har hatt det når jeg ikke har vært gravid også så det kan være selve eggløsningen) OG det har begynt å komme råmelk ut av den ene puppen. Det er en mnd siden jeg sluttet å amme, så det kan være derfor kanskje? Jeg lever i håpet, det hadde vært utrolig moro Godt å få det ut iallefall, så spent som jeg er
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Du har lenge ønsket en unge til når den ene ungen din bare er 10månder? Du får si fra når du har tatt en test da.
Minnimusepus Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2010 Ja, lenge ble vel kanskje litt rart. Men har hatt lyst på en til siden han var 3-4 mnd. Ja, jeg skal si ifra uansett hva som måtte være utfallet. Er redd det er negativt, men så masse som tyder på at det er positivt. Om noen dager får vi svaret Hvis jeg ike er gravid nå, vil vi vente til etter sommeren *krysser*
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #4 Skrevet 29. mai 2010 herrigud kvinne ta deg av det første barnet litt før du setter i gang med nummer 2,nyt heller den tiden du har med lille gutt. Skjønner ikke at du orker å tenke på nr 2 nå tenk hvor hardt det blir da med 2 unger som nesten er like gamle.
Hapzen Skrevet 29. mai 2010 #5 Skrevet 29. mai 2010 Lykke til =D Jeg er også litt overrasket over at du vil ha ny baby sååå fort, er det fordi du elsker å gå gravid eller noe?
Gjest Iril Skrevet 29. mai 2010 #6 Skrevet 29. mai 2010 Herlighet, det er da vitterlig ikke uvanlig å ønske seg to tette, ingenting rart med det.
lilljan Skrevet 29. mai 2010 #7 Skrevet 29. mai 2010 Jeg synes det er veldig rart at du blir kritisert fordi du ønsker deg to tette. Selvsagt klarer du å ta vare på og elske to barn om de er tett i alder eller ikke. Noen er faktisk bedre "mamma-kandidater" enn andre også. Og så tett blir de da ikke, du må jo gjerne gå gravid i 40 uker før det nye barnet kommer. Lykke til!
Minnimusepus Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2010 Jeg nyter hvert sekund med lillegutten vår, og er ikke redd for at det blir noe mindre kjærlighet til han fordi vi får en unge til. Er veldig bevisst på at jeg også skal sette av tid til han, og han har en pappa her også Som bruker over meg sier så må en faktisk gå gravid i 40 uker før andremann kommer, da er største allerede 20 mnd. Om vi ikke får det til nå så har vi bestemt opss for å vente med prøvingen til oktober, da blir det ganske nøyaktig 2 år mellom dem. Dog, kunne jeg godt tenke meg at det klaffet nå De siste dagene nå har jeg sluttet å tisse ofte, puppene er ikke ømme og det kommer heller ikke væske ut av brystene, så jeg har vel igrunnen gitt litt opp. Menmen, da kan vi kose oss i sommer og glede oss til vi nesteår forhåpentligvis får en til. Ja, jeg elsker unger. Kunne sikkert flyttet ut på en gård og fått mange barn Men jeg synes det er fint med 2-3, og vi vil ha de tette slik at de kan få masse glede av hverandre i oppveksten Og ja, jeg elsker å være gravid, det er en helt utrolig fantastisk opplevelse til tross for oppkast og bekkenløsning. Det er et mirakel det som kommer ut, og man må bare nyte hvert minutt med dem.
LineGourmet Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Ønsker deg masse lykke til Minnimusepus! Har du fått mensen eller testet?
Minnimusepus Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2010 Ønsker deg masse lykke til Minnimusepus! Har du fått mensen eller testet? Takk for det Følger ivrig med i dagboka di også, ser du har klart å la være å teste. Det har ikke jeg, hehe. Joda, har fyrt av 5 tester allerede jeg, og alle er blenda hvite Denne gangen kjenner jeg at jeg er like ivrig som når vi ble gravide med L, da gikk det vel 3-5 tester hver gang :gjeiper: Meeen, skal jo ikke ha mensen før om 3-4 dager da. Egentlig trodde jeg at jeg hadde lengre syklus, men ettersom eggløsningen fant sted den 20-21 så skal vel mensen komme nesten når din kommer tror jeg. Har ikke satt med inn i dette helt enda. *krysser fingrene for oss begge*
Minnimusepus Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2010 Herlighet så desperat jeg virker 26 mai, 5 uker etter eggløsningen hadde jeg masse tegn. Det må ha vært noe helt annet, det har jo ikke engang rukket å feste seg på den tiden. Ler litt av meg selv nå Jaja, time will show
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #12 Skrevet 30. mai 2010 Masse lykke til! Husk at de symptomene du kjente, de kjente du vel temmelig kjapt etter dere hadde hatt sex, og du hatt EL. Kroppen trenger minst en uke før et befruktet egg fester seg og begynner å produsere hormoner du kan merke noe til, og selv da, bruker det å gå flere dager før de få som merker graviditet veldig tidlig kjenner noe. De aller fleste får ikke symptomer før i uke 5-7 av graviditeten, så ikke gi opp. Og at det er rart å ønske seg to tette, og at man er gal som ikke nyter tiden med første? Vi er vel alle forskjellige. Det er MANGE som ønsker to tette, som klarer det helt fint. Personlig gjør jeg ikke det, men det er mitt valg. Dere har tatt deres, og jeg er sikker på at dere får dette til så fint, atte.
Minnimusepus Skrevet 30. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2010 Nei, jeg gir ikke opp riktig enda, synes bare det er rart det var så mange tegn, for så å ikke ha noe. Men det er veldig hyggelig å få litt opmuntringer Og ja, vi er alle forskjellige. Jeg synes ikke det er galt i å ikke ha to tette, men jeg vil bli ferdig med det, og så kan jeg da nyte tiden med dem begge to Så slipper jeg å ha en på 5 og en nyfødt, for det er noe jeg ikke kunne tenke meg. Men så forskjellige er vi, og godt er det
Saeria Skrevet 30. mai 2010 #14 Skrevet 30. mai 2010 Ja, vi er forskjellige, og godt er det. Lykke til Minnie!
Minnimusepus Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 31. mai 2010 I går kom mensen tilbake, enda tidligere enn forventet. Det var vel ikke meningen at vi skulle få en til riktig enda Når det er sagt, så passer det jo bedre iht til at begge er ferdg med studiene snart Ja, vi er forskjellige Saeria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå