Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Må bare legge ut en kommentar/advarsel om "divakjoler",det er en butikk som kun selger kjoler av diverse slag.Gikk dit i godt håp om å finne en kjole til et arrangement jeg skal på i sommer,men fy f&/¤/& for en ELENDIG service! Damen i butikken var mye mer opptatt av å ta alle telefoner"åhh bare vent litt,jeg bare MÅ ta denne" og å snakke med veninnen sin som kom inn i butikken enn å hjelpe meg,selv etter at jeg hadde forklart mitt ærend. Jeg jobber i serviceyrke selv så jeg ble direkte sjokkert!Ærlig talt...ikke rart det har gått dårlig en stund med firmaet,det forstår jeg nå hvorfor! Når de ikke gidder å bry seg om kunder som er på jakt etter(og klar til å bruke en del penger på) deres produkter,så får de gjammen meg ha det så godt! Håper hun tok hintet når jeg trampet ut av butikken igjen,passe irritert.. Håper noen her har bedre erfaring fra det firmaet enn meg,at ikke alle butikkene deres blir drevet slik!
snartmammatil6 Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Når var du i butikken? Veldig fint hvis du skirver da og klokkeslett slik at vi kan ta det opp med personen det gjelder De aller fleste som jobber der er superflinke damer, og derfor er det ekstra viktig å ta opp slike ting Mvh Liv, som eier butikken
Thorn Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har vært der inne flere ganger, bl.a. før skoleball, med venninne som skulle prøve brudekjole og bare for å kikke, og har alltid fått veldig god service. Trist at ikke du opplevde det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå