Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har lyst å kjøpe en liten ting til min samboer,nå er det ett år siden vi ble forlovet og skal ut og spise i helgen. ville gjerne kjøpt noe litt personlig til han,gjerne noe man kan gravere el.l.? men jeg aaner ikke hva det skal være...ikke så lett å finne ting til menn;) om noen har noen tips å komme med så blir jeg superglad!
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har lyst å kjøpe en liten ting til min samboer,nå er det ett år siden vi ble forlovet og skal ut og spise i helgen. ville gjerne kjøpt noe litt personlig til han,gjerne noe man kan gravere el.l.? men jeg aaner ikke hva det skal være...ikke så lett å finne ting til menn;) om noen har noen tips å komme med så blir jeg superglad! Blir litt vanskelig å gi tips til "personlige" ting då... Klokke, et litt tøft armbånd eller smykke, ein (lomme)kniv.. Ting som kan graveres ihvertfall..
Facepainter Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 Gå til en gullsmed og kjøp en pokal med tittelen "Verdens beste gutt/kjæreste/mann".
Louie Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Hvordan prisklasse? For meg teller tanken bak gaven mer enn gaven, men så er jeg en sippete mann da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå