Gå til innhold

Noen frustrasjoner her

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg velger å skrive dette som anonym, da jeg vet at denne jeg skriver om er leser her inne, min ene forlover.

Saken er at vi har et greit forhold til min samboers x- mann, de har 2 gutter på 7 og 14 år gamle. Vi har hatt noen små uenigheter men greit nok.

Moren til guttene har i den siste tiden truffet en mann fra oslo, vi bor da i bergen.

Guttene er en uke her og en uke hos mor.

Vel denne uka er de hos oss, og de skulle ha dratt til moren på søndag, men i går kveld ringer moren og sier at hun er invitert ned til sin kjæreste på lørdag og kommer hjem fredag.

Dvs dagen før vi gifter oss. Jeg er forferdelig glad i ungene, men kjente at panikken brer seg, det er sånn at vi få besøk fra familie fra utlandet fra tirsdag av og det må gjøres rent her. Ikke så lett med 2 barn som elsker å rote.

Så jeg sitter her da, og føler at jeg ikke vet hva jeg skal syntes.

Faren til ungene er like irritert som meg, moren er opp i det blå med rosa skyer forelska.

Hun ser ikke at det er masse stress før bryllupet.

ååååååååååååååååååååååååååå, blir så sint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, men jeg klarer ikke helt å se problemet. Jeg ville jo tro at man helst ville ha ungene der i sluttinnspurten mot bryllupet, da det må være naturlig å involvere barna sine i en slik begivenhet? Og hvordan tror du egentlig at par som har barn sammen når de planlegger bryllup gjør? Setter ungene på kennel til bryllupet er over og det passer å ha unger igjen? :riste:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Din samboers x-mann og moren til barna.. Forvirra?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Din samboers x-mann og moren til barna.. Forvirra?

beklager., mente å si x-kona til samboeren min da

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men jeg klarer ikke helt å se problemet. Jeg ville jo tro at man helst ville ha ungene der i sluttinnspurten mot bryllupet, da det må være naturlig å involvere barna sine i en slik begivenhet? Og hvordan tror du egentlig at par som har barn sammen når de planlegger bryllup gjør? Setter ungene på kennel til bryllupet er over og det passer å ha unger igjen? :riste:

Nei men de får kanskje hjelp til alt annet. det er ikke det at de er her som er tyrøbbelet, men at ikke moren deres ser at jeg er stredset den siste uka. Vi har ingen som kan hjelpe oss med ting og tang. Forloverne våre er i kommet på plass enda, og vi er nyinnflytta her.

Det jeg forsøkte å formidle her var at jeg mener at moren ikke are kan reise sånn og mene at vi skal ha ungene hele neste uke også. De er her nå, så har vi dem neste uke og så vår uke uka etter bryllupet.

Skrevet

Nei, jeg syns det er forferdelig dårlig av mor, og jeg regner med at far har sagt fra veldig tydelig at det hun nå gjør slett ikke er greit. Men nå er nå situasjonen slik den er, og begge guttene kan helt sikkert hjelpe dere ganske mye frem mot bryllupet. Gi de oppgaver til deres alder i huset, som rydding, støvtørking og støvsuging. 14-åringen klarer sikkert også å slenge sammen en enkel middag eller to, som stekte pølser og potetstappe, og tomatsuppe fra pose med loff til.

Skrevet

Enig med Wadjet. Gjør det beste ut av situasjonen og la ungene hjelpe til.

Skrevet

jeg får ikke inntrykket av at TS er frustrert over ungene, men heller moren deres som viser så lite forståelse nå like før bryllupet! Jeg syns det er synd at hun ikke er mer hensynsfull TS...forstår godt at dere er frustrert på henne. Skjønner også at det er utrolig kjipt at hun påvirker siste planleggingsuken på den måten. Men blås i henne! det er hun som går glipp av en flott uke, med to helt sikkert flotte barn.

hva med å snu det hele og inkludere barna i de siste forberedelsene? la de få føle at de deltar og at de kan bety noe for bryllupet deres. De er bare barn, men barn merker godt hvis foreldrene går rundt og er anspente og missfornøyde. spesielt når de er så store. Ta det opp med moren deres etter bryllupet, men nyt den siste uken sammen som en skikkelig familie alle sammen. og blås en lang marsj i henne!

Barna syns sikkert det er spennende med bryllup :jepp:

og som sagt TS, jeg forstår godt at dere er frustrerte! det går ann å være mer hensynsfull enn det hun har vært her, spesielt like før bryllupet deres. Hun kan da ikke vite at alt av soveplasser ikke er lovet bort, eller at det passer nå i en slik hektisk periode.

Skrevet (endret)

dobbelt post!

Endret av Elensire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...