Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet
Juvederm er en gele med glatt konsistens som består av hyaluronsyre – et stoff som finnes naturlig i huden og som gir huden volum og fuktighet. Ved å injisere Juvederm i huden gjenoppretter vi hudens volum, sletter ansiktsrynker og folder og gjenvinner leppenes utseende. Fordelen med Juverderm er at den har en glatt konsistens som lett flyter inn i huden og gir et glatt, naturlig utseende og følelse. De fleste andre fillere har en granulatkonsistens, så de kan kjennes kornete.

Juvederm inneholder bedøvelsesmiddelet lidokain og gjør injeksjonsprosessen skånsom og forbundet med lite ubehag.

Ikke-kirurgiske, estetiske behandlinger blir mer og mer populære siden de er hurtige, mindre smertefulle og mer diskrete enn plastikkirurgi.

Juvederm har lang holdbarhet og resultatet kan vare i opptil et år.

Er det noen her inne som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det selv, men planlegger å bruke Juvederm for å få fyldigere lepper og kinnbein. Kirurgen min anbefaler dette fremfor Restylane, pga lengre holdbarhet. :) Prisen på de to er den samme.

Dette var kanskje ikke mye til hjelp, men jeg fikk i hvertfall dyttet tråden litt oppover slik at flere ser den. :) Håper noen med erfaring kan svare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...