Gå til innhold

Han er redd for å bli glad i meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare hvorfor en mann sier dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er blitt såret en gang og er redd for å bli det igjen?

Kanskje det er noe som vil gjøre et forhold mellom dere vanskelig - en av dere er gift , avstand e.l.

Skrevet

En mann som sier sånt ,er etter min mening, ikke ute etter noe annet en morro.... det er en frase de bruker for å holde deg på en arm lengdes avstand, samtidig som de holder deg varm for sikkerhetsskyld..Dette fører til ingenting! Skygg banen....

Skrevet

Den tankegangen har falt meg inn ja. (Det er litt innviklet) Ja,det er avstand mellom oss-men det var det ikke da han sa det..Nei, er ikke gift.Men...vi har hatt kontakt kjempelenge nå.Men vi ser hverandre sjelden. :-?

Gjest Madam Felle
Skrevet
En mann som sier sånt ' date='er etter min mening, ikke ute etter noe annet en morro.... det er en frase de bruker for å holde deg på en arm lengdes avstand, samtidig som de holder deg varm for sikkerhetsskyld..Dette fører til ingenting! Skygg banen....[/quote']

Er enig med puselise her, tror ikke han er interessert i mer enn litt kos av og til. beklager, men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke brukt mye mer tid på han.

Skrevet

Problemet er at han sender så mye mixa signaler. Som sagt har vi hatt kontakt i lengre tid.Flere år.Ja,jeg har kuttet han ut. Men f.eks. så tok han kontakt etter et år!!!! Det er rart....Også sier han så mye rart.Men men.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Problemet er at han sender så mye mixa signaler. Som sagt har vi hatt kontakt i lengre tid.Flere år.Ja' date='jeg har kuttet han ut. Men f.eks. så tok han kontakt etter et år!!!! Det er rart....Også sier han så mye rart.Men men.[/quote']

Finn deg en annen som er verdt å satse på :wink: det er ikke denne mannen, kommer når det passer han, og bryr seg katten om deg. Du fortjener noe bedre :wink: gå ut i den store verden og finn en mann som er bare din :wink:

Skrevet

Vi har ikke sex...så er det sagt.Vi ser hverandre for sjelden.Men jeg blir liksom ikke kvitt han,blir liksom ikke ferdig....Blir helt tullerusk jo. :D

Skrevet

Jeg synes det er litt vel dramatisk å gi karen fyken dersom det rett og slett er slik at han er redd for å bli såret.

Hva som er tilfelle, kan du finne ut ved å snakke med ham og fortelle hvordan du føler det. Still også krav i den forbindelse - så ser du fort om han er seriøs eller ikke.

Skrevet

vel..jeg spurte han ut om det.Hvofor det er sånn-da sa han at han var redd for og bli glad i meg. -Takk for gode svar. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til et sånt frem-og-tilbake-opplegg. Enten så vil han forsøke seg på et forhold med deg, med hjertet i hånden. Eller så får han bare trekke seg tilbake da?

La Flaca

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er helt riktig som puselise sier her.

Det var det første som slo meg også. Vær ikke så lettlurt.

Årsaken til de mixede signalene skyldes selvsagt at han gjerne beholder deg som sengekamerat, men ikke noe mer...........

Menn kan si mye rart, (enda mere enn oss) og de fleste yngre, roamantiske, naive, uerfarne eller umodne kvinner sluker det meste.

Sannelig ikke rart de opplever mange skuffelser. Blant disse har menn en lett match..de utspekulerte altså!

Denne mannen er innlysende ikke glad i deg, og vil aldri bli det. Kom deg vekk fra han, HVIS du er ute etter noe mer, eller har følelser for han. I motsatt fall er du i ferd med å bli skuffet, gang på gang, på gang.........

Han har oppdaget hvor lettlurt du er, og bruker det for alt det er verdt!!!!!!!!!! Kom deg unna du! Du er da mere verdt enn som så`?

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff, så negative folk er her. Du må selvsagt snakke ut med HAN skikkelig, få en skikkelig forklaring fra HAN...Er han egentlig klar over hvor mye du tenke på dette, og hvor usikker du føler deg? Kanskje han tror at det beste er å ikke vise for sterk interesse i deg...

Skrevet

Det har ikke så mye med negativitet å gjøre gjest. Jeg støtter de andre, som f.eks. puseline... hadde ikke brukt tiden min på ham :-?

Skrevet

Jeg tenker umidelbart at han ikke er interessert, fordi da hadde han turt. Men du, hvis han er redd for å bli såret, må han realitetsorienteres...man kan ikke finne lykken såfremst man ikke satser.....er nå mitt syn :blunke:

Håper du kan snakke bra med han og får han på gli etter hvert. Lykke til :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet
hvis han er redd for å bli såret, må han realitetsorienteres...man kan ikke finne lykken såfremst man ikke satser.....

Det der er sant nok, men verden er nå en gang ikke svart/hvit. Det er ikke like enkelt å ture å satse hvis man har brent seg kraftig før. Skjønner godt at det da kan virke veldig skummelt å bli "for" glad i en ny.

Jeg syns ikke man uten videre skal anta at han bare leker med henne. Det er en mulighet, ja, men det er bare en av mange...

Det beste er vel å snakke med HAM om det? ;-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det går jo an å tolke dette som en veldig dyp kjærlighetserklæring også da...han har evnen til å føle så dypt for et menneske at det skremmer han!

Skrevet

Heisann!

Takk for mange gode syn på saken. Jeg er ikke så flink til å si ting jeg føler.Sitter ofte heller og lytter på han...Vet ikke hvorfor.Men skal kanskje se ham snart.Har ikke helt bestemt meg.Derfor grubler jeg. :)

Skrevet

Jeg hadde det sånn med min kjæreste i begynnelsen..

Jeg var redd for og bli for glad i henne fordi jeg tenkte at det kom sikkert til og bli slutt engang og jeg visste ikke om jeg kunne takle det så veldig bra... Jeg gikk faktisk så langt at JEG gjorde det slutt i den tro av at det var sikkert det beste i lengden.. Heldigvis skjønte jeg at det var galt og selvom det var høyst ufortjent så tok hun meg tilbake etter at jeg åpnet meg for henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...